Inspiration with Brand Minds, la Băneasa Shopping City

Inspiration with Brand Minds, la Băneasa Shopping City

Băneasa Shopping City și Brand Minds au lansat Inspiration with Brands Minds, un proiect educațional ce se desfășoară sub forma unei serii de evenimente-interviu în cadrul cărora vor fi invitați să împărtășească experiențele lor personalități pe care tinerii le admiră sau care îi inspiră, lideri vizionari care au schimbat mediile în care au lucrat și pe care continuă să le

Concept store Vetter de 70.000 de euro în Băneasa

Concept store Vetter de 70.000 de euro în Băneasa

Lamy Premier a deschis recent cel de-al doilea concept store Vetter din România, în cadrul Băneasa Shopping Mall, după o investiție de peste 70.000 de euro. Primul concept store Vetter a fost deschis în a doua parte a anului trecut în cadrul Aeroportului Internațional Henri Coandă. Lansarea face parte din strategia de dezvoltare a companiei în țările unde prezența brandului

Cine spune ca Mos Craciun e mos?

Cine spune ca Mos Craciun e mos?

Pornind de la ideea ca dintotdeauna Mos Craciun a fost perceput ca fiind un batran cu barba alba, iar ajutoarele lui, spiridusi imbracati in verde, FCB Bucharest propune o rasturnare de perspectiva in campania de comunicare de sarbatori a Baneasa Shopping City. Sub umbrela noii pozitionari a centrului comercial, The City of Good Life, campania promotionala se adreseaza atat targetului

FCB Bucharest a creat cea mai mare cutiuta muzicala pentru Baneasa Shopping City

FCB Bucharest a creat cea mai mare cutiuta muzicala pentru Baneasa Shopping City

In Baneasa Shopping City a fost expusa o productie sub forma unei cutiute muzicale interactive de dimensiuni impresionante. Cutiuta muzicala a fost produsa la initiativa Baneassa Shopping City in colaborare cu agentia de publicitate FCB Bucharest, agentia care semneaza conceptul si executia intregii campanii, ca parte a proiectului Bucurestiul Creativ, organizat cu ocazia Festivalului International George Enescu. Tema data participantilor

Timeout continua expansiune in Romania

Timeout continua expansiune in Romania

<p> La un an de la relansarea pe piata din Romania, Timeout a deschis cel de-al zecelea magazin din tara, in Baneasa Shopping City. Noul magazin are o suprafata de 164 mp, iar investitiile in amenajare s-au ridicat la 100.000 de euro, la care se adauga 35.000 de euro investitia in stocuri.</p> <p>  </p> <p> In ultimul an investitia in