FCB Bucharest are un nou Head of Strategy

FCB Bucharest are un nou Head of Strategy

Corina Anghel este noul Head of Strategy al FCB Bucharest. Agenția și-a consolidat, la începutul acestui an, departamentul prin extinderea echipei. Cu o experiență de 10 ani în industrie, dintre care 9 ani dedicați exclusiv strategic planningului, Corina Anghel a studiat comunicare la SNSPA, urmând ca primul an din carieră să-l dedice marketing researchului. Mai apoi și-a descoperit pasiunea pentru

FCB Bucharest semnează noua campanie La Festa

FCB Bucharest semnează noua campanie La Festa

FCB Bucharest și La Festa au lansat campania promoțională ”Tentație dincolo de gust”, pentru care au fost create două spoturi TV, regizate de Andrei Amărfoaie, cu Tudor Lucaciu director de imagine. Spoturile au fost filmate în București, de casa de producție D-Studio, ce îl are producător pe Ducu Ion. Au fost de asemenea dezvoltate materiale de comunicare pentru online (pagina

Cine spune ca Mos Craciun e mos?

Cine spune ca Mos Craciun e mos?

Pornind de la ideea ca dintotdeauna Mos Craciun a fost perceput ca fiind un batran cu barba alba, iar ajutoarele lui, spiridusi imbracati in verde, FCB Bucharest propune o rasturnare de perspectiva in campania de comunicare de sarbatori a Baneasa Shopping City. Sub umbrela noii pozitionari a centrului comercial, The City of Good Life, campania promotionala se adreseaza atat targetului

FCB Bucharest a creat cea mai mare cutiuta muzicala pentru Baneasa Shopping City

FCB Bucharest a creat cea mai mare cutiuta muzicala pentru Baneasa Shopping City

In Baneasa Shopping City a fost expusa o productie sub forma unei cutiute muzicale interactive de dimensiuni impresionante. Cutiuta muzicala a fost produsa la initiativa Baneassa Shopping City in colaborare cu agentia de publicitate FCB Bucharest, agentia care semneaza conceptul si executia intregii campanii, ca parte a proiectului Bucurestiul Creativ, organizat cu ocazia Festivalului International George Enescu. Tema data participantilor

Spune “Nu” discriminarii

Spune “Nu” discriminarii

Un gay este un om cu orientare sexuala diferita. Un rom este un om cu etnie diferita. Un roman este in Romania un om obisnuit. Toti au in comun un lucru: sunt oameni. Nu ne mancam intre noi pentru ca suntem diferiti…sau cel putin asa ar trebui sa fie. Acesta este mesajul prin care spune NU discriminarii de orice fel

Campanie .gif pentru cadouri barbatesti

Campanie .gif pentru cadouri barbatesti

FCB Bucharest a lansat prima campanie din Romania cu executii in format .gif in scopul promovarii unui brand.  Campania dezvoltata pentru Nivea Men porneste de la ideea ca este o adevarata provocare sa faci barbatilor cadouri masculine, de care sa se bucure si care sa le fie de folos. Astfel, prin intermediul campaniei “Barbatii si cadourile neinspirate”, FCB Bucharest expune

O vacanta protejata

O vacanta protejata

FCB Bucharest si Eucerin anunta campania “Cu soarele in vacanta”, o campanie de PR ce isi propune sa atraga atentia consumatorilor asupra importantei folosirii produselor pentru protectie solara printr-o abordare prietenoasa ce aduce in centrul atentiei povestile a patru familii de bloggeri care se pregatesc pentru vacanta de vara. Conceptul creativ al campaniei a pornit de la un insight real

FCB a decorat Google House in Romania

FCB a decorat Google House in Romania

FCB Bucharest a fost agentia responsabila pentru adaptarea si transformarea Maison 13 din Bucuresti in Google House, Romania devenind astfel a patra tara din regiune, alaturi de Polonia, Ungaria si Cehia, unde acest proiect a fost implementat. O componenta importanta in rezolvarea brief-ului venit catre agentie a fost gasirea arhitectului potrivit pentru decorarea casei. In urma pitch-ului organizat de agentie,