Stiri

Peek & Cloppenburg redeschide magazinul din Băneasa Shopping City

Reading Time: 2 minute

În perioada 16-19 martie, retailerul multi-brand de fashion Peek & Cloppenburg sărbătorește redeschiderea magazinului său din Băneasa Shopping City.

Pe durata celor 4 zile, cu ocazia lansării noului concept, clienții vor putea sa se bucure de activități și surprize interesante pe parcursul vizitei lor la Peek & Cloppenburg. În plus, atat membrii activi in cadrul programului de loialitate, cât și cei care se vor înscrie, beneficiază de discount-uri de 20% la cumpărăturile efectuate pe durata acestui eveniment.

Noul concept de magazin Peek & Cloppenburg

Noul concept de 3.805 mp dispus pe două etaje este mai spațios și mult mai accesibil. Peek & Cloppenburg a investit într-un nou mobilier, în digitalizarea caselor de marcat, în noi cabine de probă și în shop-urile originale pentru Boss Black, HUGO si Joop!.

Noul design le creează clienților spațiul ideal pentru a găsi inspirația alegerii unei ținute care să îi reprezinte. Aceștia au la dispoziție o varietate de colecții premium de la branduri de top precum: Tommy Hilfiger, Joop!, Polo Ralph Lauren, Boss Black, HUGO, Wellensteyn, Armani Exchange, Karl Lagerfeld, Calvin Klein, CK Jeans, Hugo, Versace, Marc Cain, Max Mara, Sportalm, Marc O’Polo, cât și branduri exclusive P&C, precum Christian Berg, Review, Montego, Jake*s Casual.

„Suntem fericiți să celebrăm împreună cu membrii noștri redeschiderea magazinului din Băneasa Shopping City. Luând mereu ȋn considerare nevoile și dorintele clientilor, investim constant în dezvoltarea magazinelor și serviciilor pe care le oferim. România este o piață importantă pentru noi. De aceea, vom continua să investim aici, dezvoltând mai departe noi proiecte de succes. Anul acesta în toamnă, urmează inaugurarea a două noi magazine în Craiova și Iași.”

Alina Șerban, Regional Sales Manager Peek & Cloppenburg

Discount-uri speciale și activități atractive

Festivitatea de redeschidere a început pe 16 martie și va dura până duminică, 19 martie. Clienții se pot bucura de muzică live, vor fi răsfățați în lounge-ul de beauty special amenajat, se vor dezmierda cu dulciuri de excepție, băuturi răcoritoare, cocktailuri și se vor bucura de activități atractive.

În această perioadă, atât membrii existenți în programul de loialitate, cât și cei noi beneficiază de discount-uri exclusive de 20% la intregul sortiment.

Team

Recent Posts

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

19 ore ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

19 ore ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

19 ore ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

19 ore ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

19 ore ago

Campania „Ursuleții Faptelor Bune” revine și în 2024 și sprijină peste 1.000 de copii

SOS Satele Copiilor & Pepco România continuă și anul acesta campania „Ursuleții Faptelor Bune”, cu o colecție specială de ursuleți…

o zi ago