Ciuc® Radler Mix Tropical și New Age Media au adus senzația de vacanță exotică la film
Reading Time: 3 minutePromisiunea noului produs Ciuc® Radler Mix Tropical lansat sub umbrela campaniei „Ciuc® Radler. Parte din senzație” – a fost simplă: „N-ai nevoie de bilet de avion pentru aroma asta!”. De mai bine de un secol, cinema-ul oferă publicului una dintre cele mai accesibile forme de escapism, un loc unde spectatorii evadează pentru câteva ore din cotidian.
Timp de opt săptămâni, spotul Ciuc® Radler Mix Tropical a rulat în 12 multiplexuri Cinema City, iar pentru a întări mesajul brandului – „O vacanță exotică… oriunde te poartă momentul!” – New Age Media a implementat în premieră o activare de aroma marketing, desfășurată în cinematografele din București.
Campania s-a derulat în cinematografele Cinema City din București, Iași, Timișoara, Cluj, Constanța, și Brașov, înaintea celor mai așteptate blockbustere ale sezonului. Spectatorii din București au avut parte de o experiență multi-senzorială surpriză: aroma noului Ciuc® Radler Mix Tropical a fost dispersată în sala de cinema chiar în timpul difuzării spotului publicitar. Astfel, senzația de vacanță si atmosfera tropicală au fost amplificate, iar publicul s-a bucurat de o interactiune unică cu produsul.
“De 18 ani, de când activăm pe piață, vorbim cu partenerii noștri despre avantajele reclamei în cinema, însă, dincolo de argumentele raționale – public captiv, timp de atenție, demografic dezirabil – rămâne cel emoțional: este ceva magic să poți evada două ore într-o poveste pe care o împarți cu alți oameni. Am putea spune că e o scurtă vacanță pentru care nu e nevoie să călătorești, ci doar să faci o vizită la cel mai apropiat cinematograf. Este o imensă bucurie să vedem, din briefurile primite, că partenerii noștri înțeleg din ce în ce mai bine potențialul cinema-ului ca mediu de comunicare.”, a declarat Raluca Demetriade, Directorul de Vânzări al New Age Media.
Ciuc® Radler, prin campania „Ciuc® Radler®. Parte din senzație” abordează senzorialitatea prin diferite touchpoint-uri menite să aducă consumatorilor experiențe inedite și memorabile prin interacțiunile lor cu brandul, marcând un nou moment în parteneriatul dintre HEINEKEN și New Age Media, construit în ultimii ani.
“Colaborarea cu Cinema City ne-a oferit ocazia de a transforma campania Ciuc® Radler Mix Tropical într-o experiență senzorială memorabilă. Ne-am dorit ca publicul să simtă atmosfera de vacanță chiar în sala de cinema, iar acest proiect a reușit să transmită exact această energie.”, a declarat Ruxandra Dobre, Marketing Manager HEINEKEN.
New Age Media continuă să încurajeze brandurile să experimenteze soluții de comunicare inovatoare în cinema, un mediu unde mesajele capătă intensitate și se transformă în experiențe care diferențiază campaniile de publicitate convențională.
Despre New Age Media
New Age Media este regia de media a rețelei Cinema City, parte a Regal Cineworld Group. Cu un portofoliu de 264 de săli de cinema în 21 de orașe din România și peste 1.000 de săli în Europa Centrală și de Est – în Polonia, România, Ungaria, Bulgaria, Cehia și Slovacia – New Age Media oferă soluții de publicitate integrată în cinema – de la spoturi on-screen, la activări off-screen și proiecte speciale personalizate.
Despre HEINEKEN
HEINEKEN este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume. Este principalul dezvoltator și marketer de mărci de bere și cidru premium și fără alcool. Recunoscut pentru brandul Heineken®, Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale, locale și de specialitate. Cu ajutorul a peste 90.000 de colegi, creăm bucuria autentică de a fi împreună, pentru a inspira o lume mai bună. Visul nostru este să modelăm viitorul berii și nu numai, pentru a câștiga inimile consumatorilor.
Suntem dedicați inovării, investițiilor pe termen lung în branduri, execuției de vânzări și punem accent pe management-ul costurilor. Prin agenda „Brew a Better World”, sustenabilitatea face parte din business-ul nostru. HEINEKEN are o amprentă geografică bine echilibrată, ocupând o poziție de lider atât pe piețele dezvoltate, cât și pe cele în curs de dezvoltare. Operăm fabrici de bere, malțării, fabrici de cidru și alte unități de producție în peste 70 de țări.
În România, HEINEKEN este prezentă din 2003. Oferim un portofoliu divers de mărci locale și internaționale de bere și cidru, majoritatea produse în cele trei fabrici locale, din Craiova, Ungheni și Miercurea Ciuc. Angajamentul nostru față de piața locală se reflectă nu doar prin diversitatea de branduri, ci și prin acțiunile noastre: avem 1.000 de angajați în România, ne aprovizionăm de la furnizori locali cu aproximativ 88% din ingrediente și suntem dedicați agendei noastre de sustenabilitate, ’Brew a Better World – Raise The Bar 2030’.
Echipa care a participat la implementarea proiectului:
Din partea New Age Media: Raluca Demetriade, Director de Vânzări
Din partea HEINEKEN:
Bucur Simona – Communication Manager HEINEKEN
Voicu Ramona – Head of Media HEINEKEN
Andreea Brezan – OOH lead dentsu
Ruxandra Dobre – Marketing Manager HEINEKEN
Denisa Tudorachi – Brand Manager Jr
Crina Enache – Brand Manager
Din partea dentsu:
Alexandru Stan – Client Director
Alina Dumitra – Buying Director
Andreea Brezan – OOH Planner
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz