Categories: MarketingStiri

Clotier, in stil Storience

Reading Time: 2 minute

Agentia de branding Storience a creat brandul si designul web magazinul online de moda Clotier.

Pozitionat drept “consilier in probleme de sifonier”, magazinul are propria echipa de consilieri vestimentari. Acestia aleg cu grija produsele de pe site si creeaza tinute pentru a usura procesul de decizie a cumparatorilor. Alaturi de ei lucreaza si o echipa editoriala. Ambele echipe sunt coordonate de Ovidiu Buta, cunoscut stilist si jurnalist de moda.

“Nesiguranta consumatorilor in a potrivi hainele intre ele si cu propria persoana am regasit-o la majoritatea intervievatilor, indiferent de veniturile sau gradul lor de educatie”, spune Adriana Liute, Managing Partner la Storience. “De aici a plecat ideea de a-i da magazinului Clotier rolul de consilier in probleme de sifonier”.

Dupa analiza calitativa, Storience a formulat definitia brandului si strategia de lansare, a creat numele, identitatea vizuala, designul magazinului online si a realizat programarea front-end a acestuia.

“Clotier este un nume inventat pornind de la englezescul clothier – cel care creeaza sau vinde haine. In forma actuala, numele suna frantuzesc, comunica eleganta si te duce cu gandul in directia potrivita: catre sifonier”, spune Adriana Liute.

“Identitatea vizuala a fost dezvoltata pornind de la un simbol al frumusetii si elegantei naturale – paunul – de la care am preluat motul. Nu doar pentru ca e foarte expresiv si individualizator, dar si pentru ca sugereaza, subtil, ca noul magazin e mai cu mot”.

“Colaborarea cu Storience a fost usoara si stimulanta. S-au nascut idei frumoase. Suntem foarte incantati de numele si de identitatea magazinului, si incercam in fiecare zi sa ne ridicam la nivelul de ‘a fi mai cu mot’”, spune Cristina Ianovici, Project Manger Clotier.

Clotier.ro este unul dintre putinele magazine de moda din Romania cu toate produsele pe stoc, ceea ce inseamna ca utilizatorii lui beneficiaza de o livrare foarte rapida a comenzilor. Magazinul are atat produse sub brand propriu, create in colaborare cu furnizori autohtoni, cat si branduri nou-aduse in Romania. La patru luni de la lansare, Clotier a oferit consiliere vestimentara individuala pentru 450 de clienti si a publicat peste 100 de articole in revista proprie. Pagina de Facebook Clotier are peste 28.000 de fani.

Echipa proiectului:

Analiza, strategie, naming, copywriting: Adriana Liute, Stefan Liute, Sabina Fratila, Daniela Deculescu

Design de identitate: Ovidiu Sebastian Pop

Design web: Alexandru Gugurel

Programare: Stefan Gugurel, Iulia Corniciuc

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Peste 1 milion de clienți ING Bank au beneficiat de protecție financiară din asigurări NN

NN România și ING Bank România au susținut peste 1 milion de clienți să beneficieze de protecție financiară prin soluțiile…

5 ore ago

Programul BCR de Paște: ce sucursale rămân deschise

Banca Comercială Română (BCR) anunță că de 1 mai 2024, precum și în perioada Sărbătorilor de Paște (3-6 mai), rămâne…

5 ore ago

Glovo: Ce deserturi au comandat românii în zilele de Paște 

Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, a realizat o analiză privind cele mai comandate…

5 ore ago

Iberdrola părăsește România, după ce a vândut Eolica Dobrogea One către Premier Energy Group, pentru 88 mil. euro

Spaniolii de la Iberdrola au vândut compania Eolica Dobrogea One, producător de energie eoliană cu o capacitate de 80 MW,…

5 ore ago

TAROM va primi ajutor financiar din partea statului român în valoare de peste 95,3 mil. euro

Compania Naţională de Transporturi Aeriene Române, TAROM, va primi un ajutor financiar din partea statului român, în valoare de aproximativ…

5 ore ago

Extinderea startup-ului theCoRD vizează 10 țări până la finalul lui 2024

Startup-ul românesc theCoRD, care a lansat o soluție AI de team coaching estimează că, până la finalul anului, produsul său…

5 ore ago