Business Companii Publicitate Stiri

Coca-Cola celebrează 30 de ani în România printr-o campanie de publicitate axată pe optimism

27 mai 2021 2 min

Coca-Cola celebrează 30 de ani în România printr-o campanie de publicitate axată pe optimism

Reading Time: 2 minute

Coca-Cola sărbătorește 30 de ani de prezență în România. Sistemul Coca-Cola are o amprentă locală puternică și un angajament pe termen lung față de piața și comunitatea din România. Pentru a marca aniversarea, Coca-Cola invită românii să celebreze cel mai important succes al istoriei sale locale: optimismul cultivat și împărtășit cu aceștia.

În 1991, românii au făcut cunoștință cu Coca-Cola și simbolurile brandului – sticla contur, logo-ul, culoarea roșie a însemnelor de marcă. Pe parcursul celor 30 de ani, brandul Coca-Cola a rămas consecvent cu mesajul său pozitiv, dezvoltat în numeroase campanii de marketing în România; a susținut evenimente de amploare, care au adus oamenii împreună și au creat momente unice de bucurie – precum concerte, festivaluri de muzică și competiții sportive. Inovațiile de ambalaj au devenit o semnătură a Coca-Cola pe plan local, oferind experiențe exclusive, precum brățara de festival sau primul album muzical lansat pe doze Coca-Cola. Brandul a devenit parte a fenomenului digital prin susținerea comunității creatorilor de conținut online și experiențele memorabile dezvoltate cu ajutorul tehnologiei.

Acum 30 de ani, gustul unei Coca-Cola simboliza o schimbare pe care românii o așteptau de mult. Era gustul unei lumi care se deschidea, în sfârșit, și pentru ei. Dar prin valorile sale, Coca-Cola a rămas un brand relevant pentru fiecare generație, inspirând români de toate vârstele să privească spre viitor cu mai multă încredere: campaniile Coca-Cola și experiențele oferite de brand au adus oamenii împreună, transformând orice ocazie într-un moment special; i-au încurajat să privească jumătatea plină în orice situație și au construit punți între oameni, mizând pe valori universale, care ne apropie, în ciuda diferențelor dintre noi. Coca-Cola rămâne un ambasador al încrederii în viitor, alături de fiecare român care se lasă inspirat de gustul original al optimismului și îl răspândește mai departe,” a spus Paris Nikolopoulos, Franchise Country Manager, Coca-Cola România.

Cu trei fabrici în România și investiții susținute de-a lungul anilor, Sistemul Coca-Cola România este lider în industria locală de băuturi și cel mai mare exportator. Sistemul produce anual peste 1,2 miliarde de litri de băuturi, are peste 1.500 de oameni în echipa locală și susține peste 25.700 de locuri de muncă, pe întregul lanț de valoare. Dezvoltându-se an de an, alături de partenerii locali, Sistemul Coca-Cola a ajuns să genereze, alături de toți partenerii implicați în activitatea sa, o valoare adăugată de peste 570 milioane de euro anual*, cu contribuții la bugetul de stat de peste 245 de milioane de euro* (*conform datelor din cel mai recent studiu de impact socio-economic a Sistemului Coca-Cola în România)

În ultimii 30 de ani, Sistemul Coca-Cola a investit peste 240 milioane euro în operațiunile sale. Anual, cele două companii investesc împreună peste 1 milion de euro în proiecte pentru comunitate, implementate alături de parteneri din mediul non-guvernamental.

Noua campanie de brand, ”Gustul original al Optimismului – Savurează-l mereu”, este încă o invitație de a privi spre viitor cu speranță. Campania include o serie de experiențe digitale și un spot video care pune accent pe emoție.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: