Companiile vor employer branding

Aproape jumătate dintre companiile din România lucrează în prezent la dezvolarea brandului de angajator

91% dintre oamenii de resurse umane care au participat la un studiu recent, realizat de My HR Lab consideră că brandul de angajator este important în recrutare. 45% dintre companiile respondente au precizat că lucrează în prezent la definirea și dezvoltarea brandului de angajator, în timp ce 40% dintre companii au deja un brand de angajator puternic și cunoscut pe piața locală. Mai mult, potrivit studiului „Importanța brandului de angajator în recrutare” realizat de My HR Lab, cele mai importante aspecte care atrag atenția candidaților sunt părerea angajaților și a foștilor angajați despre companie (67% dintre respondenți), pachetul salarial (57%) și oportunitățile de dezvoltare și avansare în carieră (52%). Alte aspecte ale brandului de angajator care atrag atenția candidaților și sunt considerate importante de oamenii de resurse umane sunt renumele companiei (47% dintre participanții la studiu), cultura organizațională (37%), prezența și conținutul în social media (26%).

Foto – © Emojoezthai | Dreamstime.com