Categories: Marketing

Competitie de GIF-uri experimentaliste

Reading Time: < 1 minut

<p> In perioada 11 – 30 septembrie, are loc, in cadrul evenimentelor <a href=”http://www.internetics.ro”>Internetics</a> 2013, o competitie de GIF-uri animate, pe tema “when you work in online”.</p> <p>  </p> <p> Competitia se desfasoara pe platforma <a href=”http://experimentalist.ro”>experimentalist.ro</a>, iar provocarea de a realiza un GIF care sa ilustreze cat mai creativ cum este sa lucrezi in industria de online se adreseaza tuturor celor pasionati de gif-uri si de online. Acestea pot fi create in orice program si trebuie sa fie relevante pentru tema propusa, dar si originale si amuzante.</p> <p>  </p> <p> Cea mai buna lucrare inscrisa in competitie va fi aleasa de un juriu format din: Cristian Neagoe (Sapte Seri), Cristian Vasile (Bucuresti Optimist, feeder.ro), Iulian Fecioru (Copywriter, Gavrila & Asociatii) si Edouard Cubassa (Art Director, Arsenoaiei & Matasel).</p> <p>  </p> <p> Castigatorul va fi anuntat in cadrul galei Internetics 2013, care va avea loc in luna octombrie, in Bucuresti si va fi premiat cu o unealta grafica Inkling de la Wacom si cu un trofeu special, oferit de Grolsch.</p> <p>  </p> <p>  </p> <p>  </p> <p>  </p>

Team

Recent Posts

O nouă destinație turistică din Emiratele Arabe Unite, pe radarele turiștilor români: Ras Al Khaimah

Cum plănuiește Ras Al Khaimah, cel mai nordic emirat din EAU, să atragă 3,5 milioane de turiști până în 2030…

45 de minute ago

5 go și Corso au pregătit cel mai cool mix al verii: înghețata Salted Caramel Caffe Latte

5 to go și Corso anunță debutul unui parteneriat strategic care se concretizează prin lansarea mixului perfect de sezon, gata…

o oră ago

Magazinele Lidl vor fi închise în prima și a doua zi de Paște

Unul dintre principiile după care Lidl se ghidează în relația cu angajații este menținerea unui echilibru între viața personală și…

2 ore ago

Înainte de Paște, Auchan invită românii la Săptămâna filierelor de producători locali din programul „Cultivăm ce e mai bun în România”

Până pe 30 aprilie 2024, Auchan desfășoară Săptămâna filierelor, pentru al doilea an consecutiv, o campanie unică în România dedicată…

2 ore ago

KORIKA, un brand de produse cosmetice coreene, intră pe piața din România

KORIKA, unul dintre cele mai apreciate branduri de produse cosmetice coreene din Europa, intră în magazinele Notino din București. Această…

2 ore ago

Mara Eliza Barza, SundayPR: „Succesul unui business înseamnă și bunăstarea echipei și a familiilor acestora”

La 22 de ani a făcut primii pași în cariera de televiziune și la scurt timp în domeniul PR pentru posturile…

3 ore ago