Conan PR devine agenția de PR a brandurilor Hisense și Gorenje
Reading Time: 4 minuteConan PR își extinde portofoliul de clienți prin parteneriatul cu două branduri internaționale de renume în industria electronicelor și electrocasnicelor – Hisense și Gorenje. Începând cu luna martie 2025, agenția coordonează strategia de comunicare a celor două branduri în România, acoperind atât zona corporate, cât și comunicarea de brand, cu obiectivul de a crește vizibilitatea și relevanța acestora pe piața locală.
Hisense, unul dintre cele mai importante branduri globale de televizoare, electrocasnice și aparate de aer condiționat și partener oficial al unor competiții sportive de anvergură precum Campionatul European de Fotbal UEFA, FIFA Club World Cup și Campionatul Mondial de Fotbal din 2026, vine cu o viziune orientată către inovație, performanță și conectivitate. Gorenje, brand cu tradiție în producția de electrocasnice, completează acest duo prin designul său premiat și o abordare centrată pe simplitate și funcționalitate.
Colaborarea cu Conan PR marchează un pas important în consolidarea prezenței celor două branduri în România, într-un context în care consumatorii caută din ce în ce mai mult produse inteligente, durabile și susținute de branduri care comunică autentic.
Tatiana Șerban, Regional Marketing Manager România, Bulgaria, Grecia și Cipru, declară:
„În România, am ales să colaborăm cu Conan PR, un partener care înțelege cultura locală, dinamica pieței și care poate populariza valorile brandurilor noastre prin campanii cu relevanță și impact. Prin această colaborare, pe care noi o dorim pe termen lung, avem convingerea că o să comunicăm mai direct, mai transparent, pentru a fi și mai aproape de consumatorii noștri, pentru consolidarea unei relații de încredere cu aceștia.
Categoric, PR-ul este mai mult decat promovare, mai mult decat menținerea unei comunicari dintre un brand și publicul său. În viziunea noastră, PR-ul trebuie să construiască, pas cu pas, în jurul brandurilor Hisense și Gorenje o poveste, un mesaj, o idee, toate autentice, credibile și bazate pe date concrete, pe cifre, pe performanțe, pe viziunea noastră. E o provocare mare, dar Conan PR știe să facă asta foarte bine.”
Conan PR va interveni la nivel de consultanță strategică și implementare a campaniilor de comunicare pentru Hisense și Gorenje, inclusiv în inițiativele legate de prezența în marile competiții sportive sau în activările locale dedicate consumatorilor.

Elena Bululete, Managing Partner Conan PR, adaugă: „Este o oportunitate extraordinară să lucrăm cu două branduri internaționale cu un impact major în industrie. Hisense și Gorenje vin cu un mix interesant de tehnologie, design și tradiție, iar obiectivul nostru este să consolidăm reputația celor două branduri, în acord cu aceste valori, și să generăm conexiuni autentice cu publicul din România.”
Conan PR este o agenție independentă de comunicare fondată în 2010. Suntem o echipă de profesioniști care construiesc relații benefice între branduri și stakeholderii lor. Și facem asta printr-o serie de servicii bazate pe date, creativitate și rezultate măsurabile: comunicare și PR, dezvoltare de conținut, social media management, evenimente și project management pentru campanii integrate.
Hisense este un lider mondial în producția de televizoare, aparate electrocasnice și sisteme de aer condiționat, activ în peste 160 de țări. Partener oficial al UEFA EURO 2024™, FIFA World Cup 26™ și FIFA Club World Cup 2025™, compania s-a clasat pe locul 2 global la livrările de televizoare și pe locul 1 la televizoarele de 100”, conform Omdia (2023 și S1 2024). Hisense se remarcă prin soluții tehnologice inteligente și fiabile, menite să îmbunătățească viața de zi cu zi.
Livrările globale de televizoare Hisense au ajuns la 29,14 milioane de unități, în 2024, reprezentând 14% din cota de piață globală, conform datelor Institutului Internațional de Cercetare de Piață Omdia. Hisense și-a securizat poziția nr. 2, la nivel global, din 2022 până în 2024, fiind singurul producător de televizoare care a înregistrat o creștere continuă, timp de șapte ani consecutivi.
Hisense Europe coordonează activitatea regională prin 27 de unități comerciale, 3 fabrici și 4 centre de Cercetare și Dezvoltare, având în portofoliu mărci internaționale precum Hisense, Gorenje, Asko și Toshiba. Fiecare marcă răspunde nevoilor unor segmente diverse de consumatori, promovând un stil de viață modern, confortabil și sustenabil.
Cu peste 90.000 de angajați la nivel global și o evoluție de peste 65 de ani, Hisense este un exemplu de expansiune și inovație, evoluând dintr-o mică fabrică de radio din Qingdao într-o corporație globală. Compania este un brand centenar de încredere, oferind constant soluții inteligente care sporesc calitatea vieții.
Gorenje este unul dintre principalii producători europeni de aparate electrocasnice, cu o tradiție de peste 75 de ani în industrie. Compania deține două mărci globale – Gorenje și marca premium Asko – alături de șase mărci locale, oferind soluții tehnologice avansate în peste 160 de țări din întreaga lume. Produsele Gorenje se remarcă prin inovație, eficiență energetică și design modern, fiind create pentru a oferi o experiență de utilizare simplă, intuitivă și adaptată nevoilor cotidiene.
Grupul dispune de fabricii de producție în Europa, în țări precum Slovenia, Serbia și Republica Cehă și centre de dezvoltare și competență în Suedia, Olanda, Republica Cehă și Slovenia. Din 2018, Gorenje face parte din Hisense Group, una dintre cele mai mari companii globale de electronice și electrocasnice, cu peste 80.000 de angajați la nivel mondial. Gorenje își propune să fie un partener de încredere în viața de zi cu zi a consumatorilor, oferind soluții practice care simplifică activitățile casnice și contribuie la un stil de viață mai plăcut și mai eficient.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz