MarComm

Concursul global The Big C pentru a pune capăt stigmatizării cauzate de cancer la locul de muncă este acum deschis înscrierilor

Reading Time: 2 minute

La Cannes, lideri creativi de top din cadrul Edelman, IPG, Omnicom, Publicis și WPP și-au unit forțele pe scenă pentru a lansa unul dintre cele mai importante brief-uri de profil pe care le-a văzut industria, având impact în viețile a până la 4 miliarde de oameni. Cerința? Să creeze un program, o experiență, o campanie care va pune capăt stigmatizării și nesiguranței cauzate de cancer la locul de muncă.

Luni, 10 iulie, brief-ul The Big C a fost deschis oficial înscrierilor.  

Brief-ul invită întreaga industrie creativă și nu numai, să creeze, individual sau ca duo-uri în cadrul unei agenții sau cross-agenții, un proiect ce va fi lansat de Ziua Mondială de Luptă Împotriva Cancerului în 2024, prin intermediul unei campanii multimedia globale susținute cu 100 de milioane de dolari.

Bazată pe sistemele de jurizare la nivel mondial Cannes Lions, jurizarea va fi condusă de lideri seniori de creație și strategie din cinci companii tip holding, inclusiv: Susan Credle (Președinte la nivel global & Director global de creație, FCB), Chaka Sobhani (CCO la nivel global, Leo Burnett), Luiz Sanches (CCO, BBDO NA), Judy John (CCO la nivel global, Edelman) și Debbi Vandeven (CCO la nivel global, VMLY&R).

Termenul limită pentru înscriere este vineri, 15 septembrie. Jurizarea va avea loc pe parcursul lunii octombrie, câștigătorul fiind anunțat la finalul acesteia. Câștigătorii vor primi, de asemenea, din partea festivalului, un abonament de delegat pentru a participa la Cannes Lions 2024.

Pentru mai multe detalii, vă rugăm să vizitați www.workingwithcancerpledge.com și să vă conectați la platforma de înscriere.

Despre Working with Cancer

Working with Cancer își propune să pună capăt complet stigmatizării și nesiguranței cauzate de cancer la locul de muncă. În prezent, programul lansat inițial de Publicis Groupe este o alianță a marilor companii internaționale, cu peste 600 de companii care au aderat la program și care au un impact asupra a 20 de milioane de angajați, unite de obiectivul de a crea o cultură deschisă, de sprijin și de recuperare pentru persoanele care se confruntă cu o formă de cancer. Programul a fost recent recunoscut de Cannes Lions, primind Grand Prix for Good in Health.

Romanita Oprea

Recent Posts

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

8 ore ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

9 ore ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

10 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

10 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

10 ore ago

Marcelo Rainer, Novartis România: Între schimbare și adaptabilitate

Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…

10 ore ago