Stiri

Crama Liliac lansează Cuvée Antonia, cel mai tânăr vin al cramei

Reading Time: 2 minute

Liliac, crama din Batoș, județul Mureș, care păstrează tânăr spiritul transilvănean prin vinurile sale, anunță lansarea celui mai nou sortiment – Cuvée Antonia.

Liliac Cuvée Antonia este un vin născut în Transilvania, inspirat din numele Antoniei Beck, nepoata lui Alfred Michael Beck, fondatorul cramei. Antonia face parte din noua generație care va mai adăuga o filă în povestea Liliac. 

Noul sortiment reprezintă simbioza perfectă între terroir-ul distinct și tehnica modernă – un vin nou din lumea veche. Strugurii sunt culeși manual și prelucrați cu aceeași grijă cu care au fost vegheați până la maturare. 

„Vinul pe care l-am lansat, Cuvée Antonia, este o altă dovadă a efortului nostru de a schimba o industrie tradițională, unde vrem să facem lucrurile altfel, un alt mod de a face vin. Faptul că suntem o echipă tânără, în spatele unui business de familie, cu siguranță ajută. Noul sortiment poartă numele nepoatei domnului Beck, fondatorul și investitorul cramei Liliac. De aceea, lângă semnătura lui și a fiicei lui, vinul poartă și semnătura Antoniei”, declară Miron Radic, general manager Liliac.

Cuvée Antonia este un cupaj din patru soiuri de struguri: Chardonnay (55%), Sauvignon Blanc (25%), Neuburger (16%) și Muscat Ottonel (4%), fiind un vin echilibrat, cu arome pronunțate și gust plăcut, fructat. Buchetul are arome intense de mere și pere coapte, piersici, fructe exotice, banane, mango și eucalipt. 

Noul Cuvée Antonia este un vin expresiv, floral, mineral, bine structurat, cu o prospețime și fructuozitate specifice terroir-ului de Lechința. Este un vin prietenos, ușor de înțeles, care poate fi savurat cu plăcere în orice context”, declară Ghislain Moritz, Head of Production la Liliac.

Au fost îmbuteliate 25.000 de sticle din noul cupaj, ce va fi disponibil exclusiv în HoReCa. Cuvée Antonia este primul sortiment nou al cramei lansat după investiția realizată de Liliac anul trecut, de 3.4 milioane de euro, ce a însemnat mărirea capacității de producție la 600.000 de sticle pe an.

Despre Crama Liliac

Liliac, crama din Batoș, județul Mureș, păstrează vie moștenirea terroir-ului transilvănean prin vinurile sale cu spirit tânăr, revitalizând regiunea viticolă Lechința. Înființată în anul 2010, crama-boutique folosește tehnici moderne de vinificație ce scot la iveală esenţa strugurilor autohtoni, copți sub soarele blând al Transilvaniei și culeşi manual din via care se întinde pe 52 de hectare, pe dealurile din Batoș (jud. Mureș) și Lechința (jud. Bistrița).

Romanita Oprea

Recent Posts

Ultimele zile pentru redirecționarea a 3,5%. „În cazul nostru, la fel ca în cazul multor ONG-uri din România, impactul proiectelor noastre este unul real”

Doar până pe 27 mai 2024, persoanele fizice mai pot alege cum sunt folosiți 3,5% din impozitul lor, prin redirecționarea…

24 de ore ago

Banca Transilvania a obținut un profit mai mare cu 35% în primul trimestru din 2024

Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…

2 zile ago

AI Expo Europe: Cea mai mare conferință despre AI din Europa Centrală și de Est are loc în octombrie la București

AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…

2 zile ago

UniCredit este partener al RAD ART FAIR 2024. Discount-uri de 20% la achiziția biletelor cu cardul

UniCredit Bank devine anul acesta partenerul RAD ART FAIR 2024, cel mai important eveniment dedicat scenei de artă contemporană din…

2 zile ago

Studiu KilometrulBine despre siguranța rutieră pietonală: traversarea neregulamentară e în topul comportamentelor negative

KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, a lansat un studiu amplu ce și-a propus să aducă în prim…

2 zile ago

Pledoarie pentru strategie

Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat…

2 zile ago