Marketing

Creativi in idei, ordonati in practica3 min

12/03/2013 2 min read

author:

Creativi in idei, ordonati in practica3 min

Reading Time: 2 minute

<p> Bill Aulet, Managing Director, Martin Trust Center for MIT Entrepreneurship, va preda seminarul de marketing din 14-15 martie 2013, in cadrul Business Mentoring Program.</p> <p>  </p> <p> <strong>Ce ne puteti spune despre Seminarul de Marketing din cadrul Business Mentoring Program? </strong></p> <p> Am o abordare a antreprenoriatului care sporeste sansele de succes in acest domeniu. Avem un program in 24 de pasi care si-a dovedit deja eficienta, cu analize de profunzime si exercitii aplicate pe fiecare dintre companiile inscrise in program.</p> <p>  </p> <p> <strong>Dati-ne trei motive pentru care cineva ar participa la seminar? </strong></p> <p> Orice investitie in tine facuta cu cap este cea mai buna investitie pe care o poti faci. Nimeni nu te poate priva de ceea ce stii si vei avea de castigat pentru tot restul vietii.</p> <p> Acest program este o investitie dovedit inteligenta deoarece metodologia in 24 de pasi si-a dovedit deja eficienta in companii din intreaga lume. Poti vorbi cu fosti cursanti ai acestui workshop.</p> <p> Cursul va fi predat de un expert in domeniu, autor al unei carti ce va fi lansata in aceasta vara, care este nu numai un antreprenor de succes, ci si un reputat profesor.</p> <p>  </p> <p> <strong>Ce rol joaca marketingul in viata unui antreprenor? </strong></p> <p> Este ceva absolut indispensabil. A externaliza functia de marketing este ca si cum ti-ai “externaliza” creierul. Daca cineva vrea sa externalizeze comunicarea de marketing o poate face pentru dezvoltarea unui site sau pe partea de grafica, nu in ceea ce priveste strategia.  </p> <p>  </p> <p> <strong>Dati-ne trei exemple de strategii de marketing pe care le considerati foarte bune</strong>.</p> <p> Barrack Obama, cu incredibilul sau spirit de a aplica tehnici de marketing antreprenoriale, este unul dintre cele mai bune exemple ale tuturor timpurilor. A castigat alegerie cu o strategie foarte bine pusa la punct si o utilizare eficienta a noilor mijloace de comunicare (website, Facebook, Twitter). Alt exemplu este Dollar Shave Club, o initiativa a unui grup de antreprenori care au construit un nou model de business in domeniul aparatelor de ras (livreaza aparate de ras prin posta, pe baza unui abonament lunar). Alt exemplu este Hubspot, o companie de marketing care s-a diferentiat in piata si a ajuns la o valoare de peste un miliard de dolari.</p> <p>  </p> <p> <strong>Ce sfat ati da celor care vor sa porneasca propriul business?</strong></p> <p> Fiti creativi, dar diciplinati cand vine vorba de implementarea ideilor. Exista o metodologie in acest sens pe care o vom detalia in seminarul din 14-15 martie. Fiti “navalnici” si “nebuni” in etapa de conturare a ideii, insa cand puneti bazele unei afaceri, concentrati-va si fiti meticulosi in executie. Timpul este o resursa pretioasa, nu pierdeti prea mult timp cu prea multe analize. Ganditi-va ce ar fi cel mai bine sa faceti si testati apoi ideea pe publicul vostru tinta. Judecati dupa ce spun portofele nu dupa declaratii de intentie. Consumatorul este arbitrul suprem: daca nu cumpara, n-are niciun sens.</p> <p>  </p> <p>  </p>

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE