Marketing

Piata anunturilor online generaliste si nisate

5 mart. 2013 < 1 min

Piata anunturilor online generaliste si nisate

Reading Time: < 1 minut

Piata anunturilor online a inregistrat cresteri semnificative in ultima perioada, site-urile reprezentand cel mai bun loc unde potentialii cumparatori vin in contact cu ofertantii.

Piata anunturilor se imparte in site-uri generaliste (cuprind mai multe categorii: schimburi auto, electronice si electrocasnice, locuri de munca, servicii, anunturi imobiliare gratuite, etc) si site-uri nisate (se axeaza doar pe o anumita categorie).

Din categoria site-urilor generaliste, se remarca Mercador.ro, detinut de Allegro Group Romania care face parte din grupul international Allegro Group, in prezent unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de e-commerce din Europa.

Mercador.ro este un site cu anunturi de incredere, usor de folosit, utilizatorii avand garantia ca pot vinde si cumpara usor orice au nevoie, indiferent de locatie sau dispozitivul folosit pentru accesarea site-ului. “Obiectivul Mercador.ro ramane intarirea pozitiei pe aceasta piata si atingerea primului loc.” afirma Cristina Gheorghitoiu, Business Manager Mercador.ro

In ceea ce priveste site-urile nisate, respectiv anunturile auto, Autovit.ro este cel mai mare site de vanzari de masini second hand de pe piata locala, cu peste 80.000 de anunturi lunare. Misiunea website-ului este sa ofere vizitatorilor sai cele mai potrivite solutii in domeniul auto second hand.

Datorita numeroaselor parteneriate, orice anunt postat pe autovit.ro este publicat gratuit si pe respectivele site-uri, unde poate fi vizualizat de milioane de potentiali cumparatori, asigurand anunturilor astfel o vizibilitate marita.

Fie ca vorbim despre un site generalist sau nisat, pentru o rata de succes si o vizibilitate cat mai mare, site-urile cu anunturi online trebuie sa se axeze pe dezvoltarea calitativa a produsului oferit, dar si pe promovarea cat mai targetata a acestuia.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: