Companii Stiri

Crestere de 25% pentru Sole Luxury Boutique

18 iul. 2016 2 min

Crestere de 25% pentru Sole Luxury Boutique

Reading Time: 2 minute
Angela Tiboc, Director al Diviziei de Fashion & Lifestyle a SOLE
Angela Tiboc, SOLE

Retailerul de produse de fashion si de infrumusetare Sole Luxury Boutique a inregistrat, in primul semestru al acestui an, o crestere cu 25% a cifrei de afaceri comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, cele mai multe vanzari fiind generate prin magazinul online.

Vanzarile online au fost cu 30% mai mari decat cumparaturile efectuate in cele trei magazinele Sole din Bucuresti, Cluj-Napoca si Baia Mare.

Cosul medie de cumparaturi in cele trei magazine din tara a fost de aproximativ 320 lei, iar cele mai cumparate produse au fost gentile din gama Michael Kors. Cele mai mari achizitii au fost realizate in magazinul din Cluj-Napoca (cca. 50% din business-ul companiei in mediul offline)

In ceea ce priveste magazinul online, valoarea medie a cosului de cumparaturi a fost de aproximativ. 250 lei, cu 30% mai mare decat cosul mediu pe segmentul fashion, la nivel national.

Gentile Michael Kors, ale caror preturi se situeaza intre 495 lei si 2.600 lei, ocupa primul loc in vanzarile magazinului Sole, urmate de ochelarii de soare Tom Ford si ceasurile Hugo Boss.

Potrivit Angelei Tiboc, Director al Diviziei de Fashion&Lifestyle a Sole, in primele 6 luni ale acestui an, cea mai mare comanda efectuata a fost generata tot prin intermediul magazinului online si a constat intr-o geanta Valentino, listata la 6.500 lei. 

“Obiectivul nostru principal in acest moment este construirea unei comunitati loiale in jurul brandului Sole”, a anuntat Angela Tiboc. In acest sens, se va incepe prin a acorda clientilor posibilitatea de a opta pentru un card VIP, prin care vor putea beneficia de numeroase avantaje online si offline.

De asemenea, reprezentanta companiei afirma ca aceasta actiune va contribui la cresterea vanzarilor atat in mediul online, cat si offline. In acest sens, estimarile sale vizeaza o crestere cu cel putin 15% a cifrei de afaceri pana la finalul anului, comparativ cu 2015. 

Nu in ultimul rand, in planurile companiei, se regaseste si extinderea portofoliului cu alte noi branduri, fiind vizati, in mod special, producatorii de accesorii pentru ingrijirea corporala, segment recent introdus in oferta Sole si care prezinta deja un interes in randul clientilor.

Printre brandurile prezente in magazinele Sole se numara Bvlgari, Dolce&Gabbana, Lalique, Jean Paul Gaultier, Calvin Klein, Guess, Kenzo, Moschino, Karl Lagerfeld, Gucci, Hugo Boss, Marc Jacobs, Givenchy, Guerlain, Burrbery, Cacharel, Carolina Herrera, Cartier, Thierry Mugler, Paco Rabanne, Ray Ban, Ralph Lauren, Juicy Couture, Armani, Prada, Escada, Roberto Cavalli, Clinique, Creed, Tom Ford, Costume National, Bond No. 9.

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: