Finanțe Interviuri

Cristian Ionescu, Asirom VIG: Siguranța unui business inovator

8 mart. 2021 3 min

Cristian Ionescu, Asirom VIG: Siguranța unui business inovator

Reading Time: 3 minute

În plină pandemie, Asirom VIG a adus pe piața de asigurări din România primul serviciu de hotline medical, iar proiectele din zona de digitalizare și inovare continuă și anul acesta, când compania aniversează 30 de ani, spune Cristian Ionescu, CEO al Asirom VIG.

Cum a început Asirom VIG acest an? Care sunt cele mai importante trenduri în industria asigurărilor în 2021?

Am început anul cu optimism, încrezători în planurile noastre. După un an cu numeroase provocări, ne bucurăm de rezultate. Am învățat mai bine care sunt nevoile clientului, am devenit mai curajoși, căutând mereu modalități de a inova și ne-am concentrat  pe calitatea serviciilor și a interacțiunii cu brandul Asirom. În materie de trenduri, cred că industria își va menține interesul pentru digitalizare, mai ales că în noul context social a devenit o necesitate, mai mult decât „un moft”, cum a fost percepută inițial.

Cum va marca Asirom aniversarea de 30 de ani?

Asirom celebrează 30 de ani, fiind compania cu cea mai îndelungată tradiție pe piața de asigurări din România. Suntem mândri de istoria celor trei decenii, suntem recunoscători miilor de clienți care ne-au ales, precum și an­gajaților care au ridicat această companie. Aniversarea o dedicăm lucrurilor simple, făcute cu pasiune, construite pe experiența anilor și generațiilor Asirom, trecute și viitoare. Văzută prin ochii românilor, Asirom aparține generației vechi și noi deopotrivă, ca două fețe ale aceleiași monede. Campania aniversară se numește „30 de gesturi pentru 30 de ani”, iar fiecare gest este o nouă oportunitate de a omagia moștenirea noastră și, în același timp de a găsi modalități prin care aducem „tradiționalul” în era digitală. Pe parcursul anului vom avea campanii de vânzare pentru diferite produse de asigurare, activări adresate clienților, evenimente dedicate celor care ne sunt alături de 30 de ani, povești de succes ale antreprenorilor români și activități de voluntariat, acestea fiind doar câteva dintre inițiative. Ne vom continua strategia ultimilor ani, lucrând constant pentru a oferi clienților produse și servicii mai simplu de înțeles și ­re­levante pentru nevoile lor.

Cristian Ionescu, CEO Asirom VIG: „Suntem primii din România, și chiar la nivel de regiune, care dezvoltă un flux de avizări bazat aproape în exclusivitate pe inteligența artificială.”

Anul trecut v-ați adaptat activitatea la condițiile pandemiei și ați accelerat digitalizarea. Ce proiecte pregătiți pe această zonă?

Anul trecut ne-am concentrat pe simplificarea interacțiunii cu clienții și am înțeles mai bine că nevoia clientului este de a ajunge la noi cât mai ușor. Am dezvoltat o abordare multicanal pentru clienți, iar în back office toate metodele de comunicare accesate de aceștia converg cu sistemele noastre, păstrându-ne eficiența. Am fost primii asiguratori care au introdus telemedicina. Într-o perioadă în care deplasările sau contactul fizic trebuiau restricționate, am făcut ca serviciile me­dicale să fie mai accesibile clienților noștri. Prin serviciul de telemedicină, asigurații pot vorbi cu un medic, primesc rețete și sunt contactați pentru follow-up. În 2021, continuăm planurile de digitali­zare. Site-ul asirom.ro va reuni toate serviciile noastre, de la cele mai simple, până la cele mai complexe. Cu ajutorul instrumentelor digitale, vom automatiza procesele complexe, limitând riscul de eroare umană. Suntem primii din România, și chiar la nivel de regiune, care dezvoltă un flux de avizări bazat aproape în exclusivitate pe inteligența artificială.

Anul acesta, spre ce tip de asigurări vă veți orienta atenția?

Strategia noastră este dezvoltarea unui portofoliu sustenabil și echilibrat. Una dintre liniile pe care ne concentrăm sunt asigurările de sănătate. Creșterea volumului de asigurări de sănătate în piață arată și gradul de conștientizare și educare în ceea ce privește sănătatea noastră și accesul la servicii de calitate. Am dezvoltat și o nouă asigurare dedicată afacerilor mici și mijlocii. Este un produs inovator, centrat pe client și nevoile acestuia, ce se poate personaliza pentru 12 domenii economice și peste 200 de activități comerciale.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: