Tech Stiri

CRM cu Inteligență Artificială

21 aug. 2019 < 1 min

CRM cu Inteligență Artificială

Reading Time: < 1 minut

CAS Software a lansat o nouă versiune a soluţiei CAS genesisWorld, un sistem CRM cu multiple funcționalități bazate pe Inteligenţă Artificială şi mobilitate. Noua versiunea integrează munca de cercetare și dezvoltare a unui departament cu  250 de angajaţi (programatori, testeri etc) dar şi opiniile partenerilor şi clienţilor din toată Europa. În ultimul an, CAS CRM a ajuns în România la 2.000 de utilizatori, iar pentru 2019, compania aşteaptă o creştere de 10% a vânzărilor. La nivelul regiunii Europa Centrală şi de Est, România este cea mai importantă piaţa pentru compania germană, cu o pondere de 40%.

„România este o piaţă importantă pentru CAS Software şi de aceea ne concentrăm atenția şi eforturile pentru a oferi cât mai rapid localizarea noilor versiuni ale CAS genesisWorld. Inteligența Artificială are un rol tot mai relevant în susținerea proceselor de afaceri şi în eliberarea angajaților de povara activităţilor de rutină, mari consumatoare de timp. În versiunea x11, am adaugat o serie de funcţionalităţi bazate pe AI şi totodată, am crescut nivelul de personalizare al soluţiei”, spune Mircea Prelipceanu, Head of Internaţional Sales în cadrul CAS Software.

Noua versiune CAS CRM aduce funcționalități precum Picasso Search (căutări inteligente) App Designer 3.0 (utilitar pentru personalizări extinse ale soluţiei) planificator pentru echipele de teren, catalog mobil de produse, chestionare cu conţinut multimedia, integrare cu centrala telefonică etc. Soluţia include la nivel de design elemente pentru protecţia datelor sensibile şi permite conformitatea cu cerinţele GDPR.

 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: