Stiri

Cum arată noul adidas concept store deschis în AFI Cotroceni

Reading Time: 2 minute

adidas deschide pe 6 octombrie noul adidas concept store din cadrul centrului comercial AFI Cotroceni din București. Acesta este magazinul cu numărul șaisprezece din România și al optulea din seria de magazine adidas din portofoliul Roperos – partenerul de franciză al adidas în România.

Decorul noului magazin este avangardist, inspirat din designul arenelor sportive, iar spațiul îmbină artistic structurile dure și reci cu accentele de culori calde și elemente de inspirație locală.

“Anvergura acestui proiect vine ca o confirmare a interesului constant al clienților pentru brandul adidas. Apetența pentru produsele sport high quality își găsește în noul concept store locul ideal pentru a experimenta adevărata plăcere a unei sesiuni de shopping energizante. În această linie se înscrie și viziunea Roperos, anumea aceea de a crea noi magazine adidas în locații strategice pentru brand și de a actualiza magazinele vechi, prin remodelarea lor. Deschiderea din AFI Cotroceni este și momentul care marchează finalizarea planurilor de dezvoltare Roperos pentru 2022.”

Michael Andreadakis, Director Comercial Roperos

Noul concept store adidas a fost gândit ca un hub de echipamente sportive și se adresează atât celor care fac sport în scop recreațional, cât și sportivilor de performanță.

Nota particulară a noului concept store adidas o reprezintă versatilitatea spațiului, în sensul că acesta mixează analogul cu digitalul. Locația dispune de vitrine și ecrane digitale in-store, proiectate pentru a oferi consumatorilor informații suplimentare despre produsele și tehnologiile create de adidas.

Selecția produselor este versatilă, astfel încât cele mai variate nevoi și preferințe stilistice să își găsească răspunsul, iar clienții să fie fidelizați prin rulajul mare de colecții de top. Produsele disponibile urmează în linii mari un raport de 70% produse din gamele Sport Performance & adidas by Stella McCartney și 30% lifestyle – colecția Originals.

Gabriel Barliga

Recent Posts

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

2 ore ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

3 ore ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

3 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

3 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

3 ore ago

Marcelo Rainer, Novartis România: Între schimbare și adaptabilitate

Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…

3 ore ago