fbpx
Finanțe

Cum crești vânzările de asigurări cu o campanie bună

11/12/2018

author:

Cum crești vânzările de asigurări cu o campanie bună

Campania Sună un prieten a Metropolitan Life a eficientizat procesul de vânzare a asigurărilor de viață cu 50%, iar timpul de vânzare a scăzut cu 75%. Totodată, s-a constatat o creștere cu 3% a brand awareness și un efect de halo pe alte canale de vînzări, a arătat Alexandra Crivaț, Integrated Marketing Manager al asigurătorului, la Biz SMS Camp.

“Nu mi se poate întâmpla chiar mie!”, “Dacă o să vorbesc despre o situație dificilă, o voi atrage.”, “Știu că la nevoie, mă pot baza pe mama.” – nu sunt replici ale celor care locuiesc în țara tinereții fără bătrănețe și a vieții fără de moarte, ci ale românilor care au fost întrebați de ce nu îți fac asigurări.

Potrivit studiilor Metropolitan Life, 87% dintre români își doresc o asigurare care să le facă viața mai ușoară. Cu toate acestea, mulți români recunosc faptul că evită să se gândească la evenimentele negative care ar putea avea loc sau să se pregătească pentru eventualitatea acestora și nu înțeleg întotdeauna valoarea pe care o aduce asigurarea.

În România, suma medie cheltuită de o persoană pe o asigurare de viață este de 18 euro/an în timp ce în UE este de 1.300 euro/an.

Campania Sună un prieten a pornit de la miturile despre asigurările de viață a arătat Alexandra Crivaț, adăugând că Metropolitan Life a făcut mai multe cercetări de piață pentru a studia cum văd românii asigurările.

Mituri vs realitate

Principalele mituri despre asigurările de viață, fac referire la costurile și complexitatea asigurărilor:

-Asigurările de viață sunt scumpe. 2 din 3 adulți consideră că asigurarea de viață este prea scumpă, dar majoritatea supraestimează costul real de cel puțin 3 ori.

-4 din 10 Millennials cred că nu s-ar califica pentru o asigurare de viață.

-Asigurările de viață sunt complicate.

Cum stau lucrurile în realitate?

-Un cappuccino costă 12lei – o asigurare de viață costă începând de la 3.5lei/zi.

-Mulți oameni își protejează mai mult lucrurile decât viața lor și a celor dragi – mașina 79%, casa 67%, familia 55%.

-8 din 10 persoane spun că atunci când te căsătorești și ai primul copil, trebuie să îți faci o asigurare de viață.

“Am făcut mai multe cercetări de piață pentru a vedea ce vor consumatorii și rezultatul a fost că ne dorim să fim în controlul standardului nostru de viață, a nivelului de trai. Acest control ne dă siguranța, libertatea și plăcerea de a ne bucura mai mult de ceea ce avem”, a spus Alexandra Crivăț. Ea a arătat că s-a ținut cont de nevoie de o asigurare de viață simplă, transparentă, flexibilă, iar soluția a fost asigurarea “Așa cum vrei tu” pe care o configurezi ușor, modular, ingredient după ingredient, după propria rețetă.

#SunaUnPrieten este o campanie despre modul în care românii se raportează la situațiile neprevăzute, care adesea îi fac să se simtă lipsiți de control, anunța reprezentanții de relații publice ai comunicării.

Campania prezintă un experiment social inedit, pentru a confirma un obicei adânc înrădăcinat-acela că cei dragi fac orice pentru noi-pentru a genera o conversație despre nevoia de protecție și modul în care asigurarea de viață poate contribui la un control sporit asupra evenimentelor neașteptate ale vieții. 

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE