Business Evenimente parteneri MarComm Marketing Stiri

Cum va arăta noul normal în comportamentul de shopping aflăm de la Shopgrade 3

17 mai 2021 3 min

Cum va arăta noul normal în comportamentul de shopping aflăm de la Shopgrade 3

Reading Time: 3 minute

13 speakeri, 4 paneluri. O zi întreagă dedicată retail marketingului, pe 3 iunie 2021, la Complexul Herăstrău, salonul Diplomat, unde va avea loc cea de-a treia ediție a Shopgrade. Evenimentul, care e evoluat de la an la an, se concentrează acum pe descoperirea noului normal în comportamentul de shopping.

Context

Pandemia de coronavirus a avut un puternic efect seismic la nivelul întregului glob, schimbând percepții, atitudini, realități. A împins întregul nostru sistem imunitar, financiar și de supraviețuire acolo unde niciunul dintre noi nu se aștepta. Am învățat rapid să ne adaptăm, să supraviețuim, să fim mai rezistenți și rezilienți ca niciodată. Și totodată, a avut și efecte neașteptate, pozitive.

De la scoaterea în evidență a nevoii pentru conexiune umană și importanța sănătății mentale până la a ne reimagina modul în care ne facem job-urile și accelerarea transformării digitale, pandemia a setat o nouă normalitate. Când lucrurile se așează este important să privim cu atenție lumea care ne înconjoară și să înțelegem cu adevărat ce s-a schimbat și ce nu.

Pe lângă sistemul de sănătate, shoppingul a devenit unul dintre subiectele cele mai fierbinți ale pandemiei, în special în perioada de lockdown. Și, surprinzător de bine, într-o perioadă scurtă de adaptare necesară am văzut cum industria a reușit să se ridice la nevoile și așteptările consumatorilor. În multe situații e-commerce-ul a fost chiar salvatorul multor consumatori rămași izolați. Producătorii au lansat noi linii de distribuție, retailerii s-au adaptat și ei pentru a putea ajunge în alte modalități la consumatori, iar agențiile și-au adaptat serviciile pentru a fi acolo unde era cea mai mare nevoie de ele. 

KV Shopgrade Portrait

Subiecte și agendă

Despre noua normalitate, la trendurile care construiesc noul retail, la samplingul on-demand, AI și modalitatea în care aceasta poate prevedea schimbările în comportamentul consumatorului, acestea sunt doar câteva dintre subiectele ce vor fi dezbătute la cea de-a treia ediție a Shopgrade.

Speakerii, specialiști în strategie și cercetare, comunicare, tehnologie și e-commerce, psihologie și neurologie, vor atinge tema principală din diverse unghiuri și vor avea abordări deosebite. Lista întreagă o puteți descoperi aici.

Shopgrade se adresează tuturor profesioniștilor din industria de retail marketing: retailers, brand managers, trade marketing managers, oameni de agenție. Participarea este gratuită și se poate face prin înscrierea aici. Locurile sunt limitate și sunt rezervate în ordinea înscrierilor.

toni gherca

“În toate proiectele și inițiativele în care ne implicăm ne propunem să deschidem canale de comunicare între shopper, branduri și retaileri. Deoarece retail marketing-ul nu este doar despre lucruri tangibile precum rafturi, distribuție și stocuri de produse, ci în special despre oameni și comunicare, ne dorim să aducem un aport în industrie. Shopgrade devine astfel pentru a treia oară mica noastră contribuție către comunitatea de profesioniști în retail marketing, un spațiu în care toți să ne putem împărtăși părerile, să schimbăm idei și să disecăm trenduri,” a declarat Toni Gherca, CIO al g7, organizatorul evenimentului.

Ce a început în 2018 ca un grup restrâns de lucru între câțiva producători și retaileri a devenit la următoarea ediție un eveniment public, cu peste 70 de participanți, reprezentând branduri, agenții și retaileri. Anul acesta, Shopgrade invită orice profesionist de retail marketing să se alăture inițiativei.

g7 trăiește și respiră Retail Marketing de peste 20 de ani pe piața locală. Lansată la Cluj-Napoca, agenția își propune să fie un facilitator între branduri și shopperi. Reprezentanții g7 consideră că retailul reprezintă fundația pentru dezvoltarea unui brand sustenabil și construirea unei loialități pe termen lung. Agenția lucrează cu clienți, retaileri, parteneri în tehnologie și alte agenții, cu țelul de a crea o abordare centrată pe shopper și o performanță sustenabilă în retail marketing.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: