Marketing

Dan Bittman si Manuela Harabor, in campania Selgros

24 apr. 2015 < 1 min

Dan Bittman si Manuela Harabor, in campania Selgros

Reading Time: < 1 minut

Dan Bittman si Manuela Harabor sunt protagonistii campaniei “Selgros – pentru profesionisti si amatori. De bunataturi”, dezvoltata de GAV pentru Selgros.

Noile spoturi ii prezinta pe Dan Bittman si Manuela Harabor in ipostaza unui flirt ratat, iar  personajul principal al povestii este eroul anonim, un bucatar ce simbolizeaza intreaga breasla de gastronomi seriosi, activi, dedicati cu pasiune meseriei lor, pentru care Selgros reprezinta furnizorul traditional de produse.

Povestea este punctata de soundtrack-ul alternativ semnat Cabadzi, fredonat de data aceasta si de Dan Bittman.

Spotul readuce in atentie segmentele de produse prin care Selgros se diferentiaza de competitori, varietatea si calitatea acestora, precum si serviciile profesioniste pe care le ofera, pe scurt elementele ce il recomanda drept un „club” al calitatii si al prospetimii, accesibil tuturor, indiferent de venituri, categorie sociala sau profesionala, un loc de intalnire pentru gastronomii profesionisti si amatori.

Echipa GAV care a lucrat la aceasta campanie:

Marius Rosu (directie creativa si regie), Alexandru Borsan, Arina Udup (strategie) Ana Catina (CS), Gabriel Coman, Ennifer Anefi (Copy), Radu Radulescu (Art), Elena Muresanu si Cristi Ene (online).

 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: