GAV comunica pentru Scena9

GAV comunica pentru Scena9

Incepand din luna octombrie a acestui an, GAV comunica pentru ”Scena9”, brandul cultural al BRD – Groupe Société Générale. Agentia a fost angajata de BRD sa creeze formatul si continutul primei manifestari off-line a brand-ului, editia princeps (toamna-iarna 2015/2016) a revistei Scena9, cu ocazia celei de-a zecea editii a FNT – Festivalul National de Teatru. Manifestul « O scena noua

Dan Bittman si Manuela Harabor, in campania Selgros

Dan Bittman si Manuela Harabor, in campania Selgros

Dan Bittman si Manuela Harabor sunt protagonistii campaniei “Selgros – pentru profesionisti si amatori. De bunataturi”, dezvoltata de GAV pentru Selgros. Noile spoturi ii prezinta pe Dan Bittman si Manuela Harabor in ipostaza unui flirt ratat, iar  personajul principal al povestii este eroul anonim, un bucatar ce simbolizeaza intreaga breasla de gastronomi seriosi, activi, dedicati cu pasiune meseriei lor, pentru

Nimic de ascuns!

Nimic de ascuns!

GAV semneaza conceptul creativ si strategia de digital a noii campanii Happy Tour, “Nimic de ascuns!”, ce se desfasoara in perioada 23 martie – 25 mai 2015, exclusiv in mediul online. Campania se adreseaza celor care cauta cele mai bune solutii de vacanta si care doresc transparenta in ofertele primite de la agentiile de turism. Mesajul campaniei este ca la

GAV semneaza noua campanie Bosch

GAV semneaza noua campanie Bosch

Conceptul creativ al noii campanii nationale de comunicare “Fa-ti casa cu Bosch!”poarta semnatura agentiei de creatie GAV. Campania se desfasoara in perioada 3 martie – 19 aprilie 2015 in retelele Dedeman si Praktiker si are sustinere media pe TV, radio si digital. Campania se adreseaza pasionatilor de mesterit si de gradinarit prin gamele Bosch Verde (DIY), Skil si Dremel, dar si

Pentru profesionisti si amatori. De bunataturi

Pentru profesionisti si amatori. De bunataturi

Noua campanie Selgros Cash&Carry Romania a fost creata si produsa de agentia de publicitate GAV. Campania este una integrata cu executii pentru TV, digital, radio si outdoor, iar comunicarea este construita in jurul unei comunitati, un ”club” al pasionatilor de gastronomie: profesionisti si amatori, vedete si oameni obisnuiti.   Intreaga comunicare se desfasoara sub umbrela conceptului “Selgros – pentru profesionisti

De trei ori GAV

De trei ori GAV

Agentia GAV anunta extinderea echipei cu trei noi persoane. Gabriel Coman este noul senior copywriter, Ennifer Anefi se alatura echipei in calitate de copywriter, iar Eugen Soineanu este New Business Director. Gabriel Coman este absolvent al Facultatii de Comunicare si Relatii Publice, are 10 ani de experienta in agentii precum Friends, Leo Burnett sii Brands&Bears. Ennifer Anefi a lucrat anterior

Un nou strateg digital la GAV

Un nou strateg digital la GAV

Arina Udup s-a alaturat echipei GAV in pozitia de Digital Strategist. Cu o experienta de 6 ani in digital in cadrul Webstyler si Hyperactive, consolideaza echipa de strategie condusa de Alexandru Borsan si va fi responsabila de dezvoltarea strategiilor de comunicare online pentru clientii din portofoliul agentiei si de business development pe zona digital. Arina Udup a absolvit Facultatea de

Lucian Georgescu si GAV, acceleratorii de continut

Lucian Georgescu si GAV, acceleratorii de continut

<p> Lucian Georgescu refuza eticheta de publicitar. A fost si va ramane un creator de continut, nu de ambalaj. La mai bine de 20 de ani de cand intra in tumultuoasa industrie a advertisingului, nu mai poate sa faca publicitate, pentru ca termenul e deja perimat. Ne propune in schimb o noua definitie si un nou model de agentie.</p> <p>

Dupa 20 de ani

Dupa 20 de ani

<p> <strong>In 2011 se implinesc doua decenii de la infiintarea primei agentii de publicitate din Romania postcomunista. Pentru industriile cu traditie, 20 de ani nu inseamna mare lucru. Pentru noi insa au fost 20 de ani fundamentali. Cu bune si rele, am crescut. Am ars etape si am galopat in incercarea nebuna de a recupera trecutul si de a tine