Stiri CSR

#DateToDonate a adus în centrele de donare sânge peste 5000 de persoane

29 dec. 2021 2 min

#DateToDonate a adus în centrele de donare sânge peste 5000 de persoane

Reading Time: 2 minute

Google România împreună cu Lidl România și Asociația HEM au derulat campania de susținere a donării de sânge “#DateToDonate. Împreună donăm speranță”. Campaniei a avut în centru donarea de sânge împreună cu o altă persoană apropiată și a fost promovată, pro bono, de o serie de creatori de conținut de pe YouTube. S-au alăturat campaniei #DateToDonate Denis Roabeș (solistul formației The Motans), Irina Rimes, George Buhnici, Jamila, Alex Cozma (Atenție, Cad Mere!), Cristian Presură, Mihai Alexandru Hash, Otilia și Jean Gavril.

Google a investit în campania #DateToDonate 200.000 de dolari sub formă de promovare pe YouTube. Totodată, Lidl România a oferit cupoane de cumpărături în valoare de 100 de lei, utilizabile prin aplicația Lidl Plus, disponibilă gratuit pe Google Play și App Store.

Pe site-ul campaniei s-au înscris peste 5000 de donatori. Comparativ cu perioada similară a anului trecut, numai în centrele de donare din București și Ploiești s-au recoltat peste 2500 de pungi de sânge în plus.

“Finalul lui 2021 ne găsește chiar bucuroși și pentru prima data în ultimii ani pot să afirm că nu există criză de sânge, în București cel puțin, oricât de greu încercat ar fi centrul nostru. Și asta se datorează cu siguranță campaniei #DateToDonate derulată de Asociația HEM (N-avem SANGE?!), Google și Lidl România, campanie care tocmai s-a încheiat.

Peste 5000 de pungi de sânge am recoltat numai în luna decembrie, o premiera în istoria noastră, având în vedere sărbătorile de iarnă, generând o creștere cu peste 1000 de pungi de sânge recoltate în luna noiembrie față de noiembrie 2020. Totodată am avut și o creștere cu peste 1500 de pungi în luna decembrie comparativ cu decembrie trecut. Pot să spun astfel că în aceste zile chiar a venit Moș Crăciun, cu darul vieții pentru pacienții din spitale!

Mulțumim “N-avem SANGE?!”, Google și Lidl România pentru cel mai frumos proiect pe care l-am avut până acum, proiect care se reflectă în stocurile noastre astfel încât, cu toții, medici și pacienți vom avea sărbători liniștite!” – Dr. Doina Goșa, Director Centrul de Transfuzie Sanguină București

“Combinația de ingrediente bine gândită, între N-avem SANGE, Google, You Tube și Lidl, a conectat tineri și adulți într-un  eveniment de socializare și de grup, benefic într-o perioadă de restricții. Centrul de Transfuzie Sanguina Ploiești a intrat cu mare entuziasm în această campanie care a reunit în Ploiești, într-un gest colectiv de generozitate peste 2500 donatori în noiembrie și peste 1500 donatori în decembrie.”Dr. Georgeta Hanganu Director CTS Ploiești

Pentru a mulțumi donatorilor și a alina suferința bolnavilor care au nevoie de sânge, campania se va încheia cu un concert organizat în curtea Institutului Clinic Fundeni, în proximitatea secțiilor de Hematologie, Oncopediatrie si Transplant Medular.

Concertul va avea loc în data de 29 decembrie la ora 15:30 și îi va avea în prim plan pe soprana Irina Baiant, Jean Gavril, EMAA și Florian Rus. Concertul poate fi urmărit aici

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: