MarComm Digital Publicitate Stiri

Dentsu Creative: o nouă echipă va dezvolta business-ul din România

23 feb. 2023 3 min

Dentsu Creative: o nouă echipă va dezvolta business-ul din România

Reading Time: 3 minute

Dentsu Creative, agenția de creație la nivel global a grupului de comunicare de marketing dentsu, anunță o nouă echipă de oameni-cheie care va dezvolta soluții creative integrate și îndrăznețe pentru clienții săi.

Astfel, au fost create noi poziții de conducere în domeniile graphic design, copywriting, creație de conținut, design și client management.

Marius Tianu, directorul de creație al dentsu Southeast Europe, care în aprilie 2022 s-a alăturat companiei pentru a construi un nou serviciu creativ, vorbește cu entuziasm despre modul în care creativitatea reprezintă focusul principal al agenției, oferindu-le astfel clienților noștri posibilitatea de a construi o experiență completă pentru consumatori:

„Noile noastre competențe, noua structură și noul mod de lucru îi ajută pe profesioniștii noștri să-și utilizeze la maximum adevăratul potențial creativ. Există un echilibru pe care l-am atins în noua noastră echipă operativă: gradul redus de birocrație, combinat cu un sprijin adecvat pentru profesioniștii noștri creativi, reprezintă un atu într-un mediu de afaceri volatil, deoarece suntem o echipă rapidă, agilă și cât se poate de eficientă.”

Logo dentsu creative

Noua echipă

Pentru a sprijini obiectivele companiei de creștere rapidă în ceea ce privește serviciile de creație, dentsu are plăcerea de a anunța noile angajări la conducerea echipei de creație: Răzvan Mitoiu, pe poziția de Head of Design, Ana Ciobotaru, Head of Copy, și Delia Mija, Head of Art. Împreună, ei vor lucra cu un nou grup de oameni talentați din agenție, pentru a ne asigura că rezultatele agenției în ceea ce privește conceptele și execuțiile creative vor fi remarcabile.

Echipa de Client Solutions este condusă de Carmen Simion, care a trecut pe poziția de Client Partner. Toate echipele de client service sunt formate dintr-un mix echilibrat de oameni cu experiență și angajați mai noi, fiind constituite astfel încât să ne ofere flexibilitatea de a răspunde într-o manieră agilă oricăror nevoi ad-hoc.

De asemenea, echipa Dentsu Creative a fost completată cu o nouă poziție, de Head of Content, echipa fiind condusă de Elena Mitan. Această echipă coordonează managementul prezenței clienților în social media, producția de conținut pentru social media, dezvoltarea de concepte pentru campaniile de influencer marketing, precum și execuția și crearea de conținut pentru toate platformele.

Creativitate orizontală

Grație noii echipe, în cadrul agenției va exista un grad mai mare de integrare între segmentele de creativitate și respectiv media. De altfel, colaborarea strânsă cu agențiile de media Carat, dentsu X și iProspect a fost unul dintre principalele motive care l-a determinat pe Marius Tianu să se alăture grupului dentsu, mai multe proiecte integrate pentru clienți fiind deja în desfășurare.

„Noi, cei din grupul dentsu, îi spunem creativitate orizontală: la nivel global, cei peste 9.000 de creativi ai noștri sunt punctul focal a tot ceea ce facem în media, performance, prelucrare de date și alte servicii specializate. Creativitatea este foarte importantă pentru dentsu, iar rolul său va crește în următorii ani în România, în întreaga regiune a Europei de Sud-Est și la nivel global.”

Radoslav Nedelchev, Country Manager pentru România, consideră că soluțiile creative moderne sunt o necesitate fundamentală pentru a satisface nevoile clienților dentsu din țară.

„Creativitatea este ceea ce urmează. Creativitate în media, creativitate în prelucrarea de date, creativitate cu privire la modul în care clienții își folosesc puterea pentru a face bine. Suntem așadar încântați să ne completăm echipa de creație cu noi colegi care vin cu un set divers de talente, și să introducem cultivarea propriei resurse umane pentru poziții noi deschise în cadrul grupului, pentru a ne gândi în permanență la viitor, pentru a lărgi constant limitele a ceea ce este posibil și a contesta status quo-ul din marketing.”

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: