Interviuri Marketing

Dincolo de apropo si talent

7 mai 2015 4 min

Dincolo de apropo si talent

Reading Time: 4 minute

Lucreaza de 20 de ani in media si inca se considera la inceput. Asa isi mentine tonusul. In plus, are un defect: nu poate sa interpreteze roluri. Ori este Andi Moisescu, ori nu este deloc.

Andi Moisescu

A intrat in televiziune in iarna lui 1996, la “Ora 7 buna dimineata”, unde a lucrat un an si noua luni. Au urmat emisiunile “Te uiti si castigi”, “Marca inregistrata”, “Teo si Andi”, iar din februarie 2005 “Apropo TV” si din februarie 2011 “Romanii au talent”. In paralel, este unul dintre cei mai bine cotati MC pe piata evenimentelor de pe la noi, participa la traininguri si prezentari, are propria casa de productie si, cu rigoare matematica, isi face timp si pentru una dintre cele mai mari pasiuni ale sale: jazzul, pe care de vreo douazeci de ani il studiaza asiduu.

Zece ani si 20 de sezoane de “Apropo TV”. S-a intamplat totul asa cum ai planificat?

Acum, ca sa fiu sincer, nu-mi mai amintesc exact ce mi-am propus acum mai bine de 10 ani, cand am scris primul Apropo TV. Ce stiu sigur e ca toti anii astia n-au trecut degeaba si ca mi-au adus cele mai mari satisfactii profesionale. Astazi imi place sa ma ocup de “Apropo TV” chiar mai mult decat imi placea in prima zi.

Cate ore de munca ar insuma pana in prezent “Apropo TV”?

Undeva pe la 30.000 de ore, cred. Fara sa mai iau in calcul si pregatirea fiecarui sezon in parte. E din partea casei.

Cati sunteti acum in echipa “Apropo TV”?

8 haiduci. Cu tot cu mine.

Cand ai montat ultima data integral o emisiune?

Multumesc lui Dumnezeu, integral n-am mai montat de mult o emisiune. Sap­tamanal insa, petrec in continuare intre 20 si 25 de ore la montaj, din doua motive. In primul rand pentru ca-mi place si in al doilea, pentru ca detin niste secrete profesionale care fac ca aceasta emisiune sa fie unica in peisaj.

Red Spike Film produce si alte emisiuni?

Deocamdata “Apropo TV” este singura emisiune TV produsa de Red Spike Film.

S-a intamplat vreodata sa intri pe teritoriul atribu­tiilor fratelui tau, Tudor, in Red Spike si viceversa?

N-am facut-o niciodata, nici n-ar fi fost cazul. Noi ne-am asociat pentru a ne completa reciproc, nu pentru a ne incurca unul pe celalalt.

“Andi Moisescu” este deja de cativa ani marca in­registrata la OSIM. Cand ai constientizat prima data ca este un brand?

Nu-mi mai amintesc exact. In orice caz, la timp, as zice.

Care este “the unique selling proposition” pentru brandul Andi Moisescu?

Depinde de ceea ce-mi propun sa vand. Propozitia e unica doar intr-un context dat.

Cat de incarcata este in momentul de fata agenda ta?

Evident ca exista o ordine clara a prioritatilor si intotdeauna pe primul loc va fi familia. Abia dupa ea urmeaza prioritatile profesionale, care imi incarca complet agenda. E cunoscut faptul ca incerc sa ma impart cat mai bine intre doua emisiuni TV, evenimente, traininguri, prezentari, social media si Salvati Copiii.

Cand ti se propune un proiect nou, cat de mult cantaresti inainte de a spune “da”?

E ca-n casnicie, trebuie sa ne potrivim. Asta-i cel mai important aspect la care ma uit atunci cand primesc o propunere. Eu nu pot sa interpretez niciun rol, nu pot fi butonat. Ori sunt eu, ori nu sunt deloc.

Analizezi reclame, insa nu ai fost niciodata protagonistul unui spot TV. In ce conditii ai accepta o astfel de provocare?

Cum spuneam si mai sus, trebuie sa ne potrivim. Eu, produsul si scenariul. Asocierea trebuie sa fie fireasca. Dupa care, financiar vorbind, trebuie sa fie si corecta.

 “Apropo TV” este un pamflet contra exceselor de tot felul. Care este cel mai mare exces pe care-l face advertisingul romanesc?

Eu nu consider ca advertisingul romanesc face excese. Cel mult, mai are din cand in cand scapari, ceea ce mi se pare chiar sanatos. Ar fi trist sa nu mai avem niciun motiv sa radem in “Apropo TV”.

Ai 1,2 milioane de fani pe Facebook si peste 330.000 de followers pe Twitter. Cat timp aloci vietii virtuale?

Ma straduiesc sa intru macar o data pe zi pe fiecare platforma pe care sunt prezent, dar nu-mi iese de fiecare data. In alta ordine de idei, daca n-am nimic important de spus, prefer sa tac. Nu vreau sa le rapesc oamenilor timpul cu lucruri inu­tile.

“Lucrez in media de 20 de ani. Si inca sunt la inceput” – scrie in de­scrierea pe blogul personal. Cand nu vei mai fi la inceput?

Tot timpul voi fi la inceput. In fiecare zi descopar ca mai am cate ceva de invatat. De fapt, asta-mi si place cel mai mult.

Parafrazand “Romanii au talent”, care este talentul lui Andi Moisescu?

Asta mai lipseste acum, sa incep sa ma si laud. Nu e cazul.

Ce te-a convins sa ac­cepti sa faci parte din juriul emisiunii “Romanii au talent” si sa ramai in continuare in acest proiect?

Mi s-a parut de la inceput ca ne potrivim si experienta de pana acum imi arata ca nu m-am inselat deloc. A fost, practic, o propunere de nerefuzat, cum spunea Brando in “Nasul”.

Dupa patru sezoane incheiate si acum in al cincilea sezon, ce te-a surprins cel mai tare?

Asa cum s-a vazut, a existat un astfel de moment, pe care l-am si trimis direct in semifinala. Ma rog, au fost chiar mai multe, dar n-am avut dreptul sa folosesc butonul auriu decat o singura data.

Cata munca se afla in spatele fiecarei editii, fie ca este vorba de inregistrari, fie de galele live?

Astea sunt lucruri care trebuie sa ramana in bucataria emisiunii, cum se spune. Noi speram sa cucerim publicul cu ceea ce-i punem in farfurie, nu plangandu-ne ca muncim pe branci pentru asta.

Andi Moisescu 1Andi Moisescu – carte de vizita 

Si-a inceput cariera in media prin a vinde ziare in Piata Unirii, in primavara anului 1990. A cumparat cu banii jos 1.500 de ziare de la poarta tipografiei, insa a prima zi a reusit sa vanda doar 15 ziare. A doua zi, s-a mutat la Piata Romana, la gura de metrou, si a facut ceva ce nu facea nimeni. A inceput sa strige in gura mare titluri din ziar, pe care tot el le inventa, intrucat cele din ziar nu-l ajutau. A reusit sa vanda totul in urmatoarele doua zile. In scurt timp, distributia s-a dovedit mai putin provocatoare decat creatia propriu-zisa. Asa ca s-a prezentat la un concurs organizat de Unifan. In vara lui 1991, in prima zi de concediu ca realizator de programe radio, a primit o oferta imposibil de refuzat. Astfel, a doua zi de concediu s-a transformat in prima zi de munca in ceea ce avea sa devina mai apoi echipa Pro.

 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: