Daniela Dumitrascu a devenit noul director de marketing al companiei Heidi Chocolat, din aceasta luna.
Inainte de numirea sa in noua functie, a ocupat postul de Director de Marketing al Delaco, unul dintre principalii jucatori de pe piata locala a lactatelor. Daniela are si o experienta de 7 ani in industria dulciurilor, unde s-a ocupat de branduri precum Poiana, Belvita si Barni, detinute de grupul Mondelez (fost Kraft).
“Heidi este un brand cu o bine meritata reputatie si ma bucur sa ma alatur unei echipe experiementate, care a stiut sa echilibreze rigoarea profesionala cu grija pentru individualitate. In urmatoarea perioada ne vom concentra pe cresterea brandului atat pe piata locala, cat si la nivel international”, spune Daniela Dumitrascu.
In prezent, Heidi Chocolat este lider pe segmentul ciocolatei premium in Romania. In 2013, compania a inregistrat o cifra de afaceri de 76,2 milioane de lei, jumatate din ea fiind reprezentata de exporturi. Prezenta in 50 de tari la nivel global, Heidi este cunoscuta pe piete precum cele din Germania, Austria, Marea Britanie, Elvetia, Rusia si China.
Prezenta astazi in 50 de tari, Heidi Chocolat a fost fondata in anul 1994 de catre familia elvetiana Laederach, proprietarul companiei Confiseur Laederach AG, un faimos producator de produse de cofetarie şi ciocolata premium. In aprilie 2013, Heidi a devenit parte a KEX Confectionery SA.
Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…
Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…
Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…
Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…
Cel mai recent sondaj realizat de firma de cercetare independentă Povaddo pentru Philip Morris International (PMI) arată că există un…
Românii aleg să petreacă Sărbătorile de Paște, acasă, împreună cu familia. Un procent de 79% dintre cei intervievați în cadrul…