Companii Stiri

Ecou de la clienti1 min

10/07/2014 1 min read

Ecou de la clienti1 min

Reading Time: 1 minut

GfK lanseaza GfK Echo, o solutie de cercetare pentru companiile din domeniul serviciilor.

Noul instrument permite transmiterea feedback-ului clientilor in timp real, imbinand informatii legate de tranzactiile derulate de acestia cu cele legate de experienta pe care au avut-o in utilizarea serviciilor.

Solutia surprinde feedback-ul utlizatorilor in timp real, sintetizeaza evaluarile si le comunica managerilor si angajatilor companiilor nivelul de satisfactie al clientilor, astfel incat sa se poata opera corecturi sau imbunatatiri acolo unde este cazul.

Rezultatele sunt transmise prin intermediul unei platforme interactive care pune la dispozitie modalitati de vizualizare a datelor ce permite identificarea tendintelor, trimiterea notificarilor de avertizare si evidentierea rezultatelor de la nivel micro – agentie, magazin, sucursala pana la nivel macro – companie.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE