MarComm Stiri

EssenceMediacom se lansează ca ‘the breakthrough agency’ în 120 de birouri la nivel global

31 ian. 2023 3 min

EssenceMediacom se lansează ca ‘the breakthrough agency’ în 120 de birouri la nivel global

Reading Time: 3 minute

EssenceMediacom – cea mai nouă și cea mai mare agenție din Group M – se lansează oficial astăzi cu ambiția de a livra inovații în marketing pentru clienții săi. Surclasând modelele vechi de media, creație, inovație și analytics, agenția a fost creată pentru a descoperi noi oportunități pentru branduri și pentru a livra soluții media cu adevărat integrate.

Incluzând 10.000 de angajați în 120 de birouri de pe glob și condusă de Nick Lawson, CEO Global, EssenceMediacom combină ADN-ul Essence – de performance, date, analytics și tehnologie creative – cu planificarea multichannel a audienței și expertiza de strategie a MediaCom.

Totul va fi susținut de EMOS – Sistemul de Operare al EssenceMediacom. Această suită modulară de instrumente și date va conecta ce este cel mai bun din tehnologia Essence, MediaCom si Group M și va fi disponibilă echipelor și clienților EssenceMediacom de pe tot globul.

Agenția se lansează cu un portofoliu de clienți de invidiat, care include branduri precum Adidas, Bayer, Dell, Google, Mars, NBCUniversal, PlayStation, Procter & Gamble, The Coca-Cola Company și Uber și va fi responsabilă pentru mai mult de 21 de miliarde de dolari în bugete media, la nivel global (COMvergence, 2021).

EssenceMediacom face parte din Group M, grupul de investiții media al WPP, avand astfel acces la cele mai bogate date, cele mai robuste repere si cele mai avansate capabilități din piață, susținute de GroupM Nexus, divizia de cross-channel performance a companiei și Choreograph, furnizor important de servicii de date si tehnologie al Group M.

Nick Lawson, CEO Global al EssenceMediacom, a declarat: “Acest proces a durat nouă luni și sunt foarte entuziasmat să văd cum ambiția noastră de a aduce la un loc Essence și MediaCom a devenit în sfârșit realitate. Ceea ce va susține agenția noastră revoluționară sunt oamenii noștri, vom fi de neclintit în promisiunea noastră de a oferi un mediu de învățare continuă, astfel încât ei sa poata crește și să poata deveni cei mai buni. Împreună ca echipa și cu analytics, date și tehnologie la baza serviciilor noastre, nu am nicio îndoială că vom livra inovație întregii noastre baze de clienți.”

Oana Petroff, CEO al EssenceMediacom România

Oana Petroff, CEO al EssenceMediacom România, a declarat: “Atât eu, cât și echipa EssenceMediacom suntem entuziasmați să lansăm astăzi noua agenție în România și suntem pregătiți să găsim noi oportunități, idei de media penetrante si relevante pentru consumatori, care vor aduce si mai multă valoare clienților noștri.”

Despre EssenceMediacom

EssenceMediacom este cea mai nouă și cea mai mare agenție a GroupM, care se angajează să livreze inovații în marketing pentru branduri. A dislocat modelele vechi de media, creație, inovație și analytics pentru a descoperi noi oportunități pentru advertiseri și pentru a livra soluții media cu adevărat integrate.

Născută din două agenții deschizătoare de drumuri, EssenceMediacom fuzionează ADN-ul Essence de performance, date, analytics și tehnologie creativă cu planificarea multichannel a audienței și expertiza de strategie a MediaCom.

Ca parte a WPP – cel mai mare grup de servicii de comunicare si marketing din lume – și Group M – divizia consolidată de gestionare a investițiilor media – avem acces la cele mai bogate date, cele mai robuste repere si cele mai avansate capabilități din piață. Aceasta ne ajută să furnizăm soluții comprehensive tuturor provocărilor de marketing.

Ambiția noastră „revoluționară” este susținută de dedicarea pentru „învățare continuă.” Vrem să ne asigurăm că oamenii noștri își ating potențialul investind în bunăstarea, cariera și capabilitățile lor, pentru ca apoi  sa susțină creșterea de business a clienților noștri.

EssenceMediacom, cu 10.000 de persoane in 120 de birouri din 96 de piețe, este unul dintre cei mai importanți specialiști globali în comunicare, cu bugete de peste 21 de miliarde de dolari (Sursa: COMvergence, 2021). Portofoliul global de clienți include adidas, Coca-Cola (TCCC), Dell, Google, Hasbro, Mars, NBC Universal, P&G, Richemont, Shell, Sony și Uber.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: