Greu de angajat

Greu de angajat

Nu există țară pentru bătrâni și se pare că nici angajatori pentru această categorie de vârstă: Mulți candidați trecuți de 45-50 de ani, care sunt prea “tineri” pentru pensionare și în același timp prea “bătrâni” pentru piața muncii își găsesc tot mai greu un loc de muncă.   Radu Grigore împlinește anul acesta 70 de ani. A ieșit la pensie în

Studiu: tendințele anului 2018 în România  

Studiu: tendințele anului 2018 în România  

Românii vor să se vadă mai des cu cei dragi și simt nevoia să se implice activ pentru o Românie mai bună; 3 din 10 se implică deja în acțiuni de voluntariat, iar mulți dintre ei sunt tineri și copii. În plus, 3 din 10 români au început să își închidă telefonul și Facebook-ul după-amiaza și în weekend-uri, pentru a

Valori de Romania

Valori de Romania

A vorbi despre valoare in Romania inseamna a-ti asuma faptul ca, cel putin in primele 10 minute de conversatie, o sa ai o strangere de inima si un sentiment apasator de frustrare: “Despre ce vorbim? Valoarea este relativa in Romania”. De Adina Vlad E firesc. Cateva zeci de ani, oamenii cu adevarat valorosi au fost ascunsi, ignorati sau negati. Orice,

Forever Young in PR

Forever Young in PR

Provocarile din marketing si comunicare continua. Se schimba consumatorul, se schimba clientul. Modul in care se comunica acum zece ani nu mai e la fel de relevant astazi.  De Adina Vlad Si nu neaparat pentru ca atunci nu se comunica bine, ci pentru ca lumea e complet altfel azi. Atentia e superfragmentata, creierul este aglomerat de informatii, “sa fii” si

Era activismului romanesc

Era activismului romanesc

An de an ne uitam la relatia dintre branduri si oameni. Si suntem necontenit fascinati de dinamica acestei relatii. Ani de zile oamenii au urmat brandurile si le-au ascultat. Au fost inspirati de ele, s-au adunat in fan grupuri, “s-au iubit”. Text de Adina Vlad In ciuda acestor sentimente puternice, epoca romantica s-a incheiat. Realitatea cruda din ultimii ani de

Noul consumator

Noul consumator

Comportamentul de consum trece printr-o metamorfoza radicala. Criza i-a facut pe romani mai chibzuiti, dar si mai deschisi spre experiente noi, peste care s-a suprapus cresterea retailului modern si ascensiunea internetului. Este suficient sa te uiti la carucioarele din hipermarketuri si printre rafturi pentru a vedea o cu totul alta imagine decat in urma cu cinci ani. A trecut vremea

Cunoaste, nu doar cerceta!

Cunoaste, nu doar cerceta!

Cand cercetarea de piata este facuta cu pasiune, iar stiinta e pusa in slujba performantei, este imposibil sa nu ajungi intr-o etapa superioara de dezvoltare. In acel punct a ajuns Unlock Market Research, care a decis ca este momentul pentru o repozitionare.   Unlock Market Research, agentia fondata in urma cu sapte ani de Adina Vlad si Camelia Petrescu, a

Despre romani si romanism

Despre romani si romanism

Analizand evolutia celor mai puternice branduri romanesti in ultimii 5 ani,  pentru realizarea studiului despre  brandurile romanesti, echipa Unlock Market Research a tinut sub lupa si schimbarile de comportament ale romanilor in ultimii ani. Prezentarea Adinei Vlad din cadrul evenimentului BrandRo, cand am lansat noua ierarhie a Celor mai puternice 100 de branduri romanesti a fost edificatoare. Ca popor, romanii pun

Deschizatori de drumuri

Deschizatori de drumuri

<p>  </p> <p> Marketingul inseamna emotie, nu mai este un secret pentru nimeni. Pe vremea cand motoarele economiei erau turate la maximum si nivelul de incredere al consumatorilor era ridicat. Astfel, pe atunci, cartea cea mai jucata de oamenii din marketing avea la baza emotiile pozitive, exprimate prin povesti. Una dintre provocarile aduse de criza economica in marketing, pe langa

Provocarile antreprenorilor romani

Provocarile antreprenorilor romani

<p>  </p> <p>  </p> <p> Zilele Biz 2012 au inceput in forta in Ziua Curajului, cu o prezentare a Adinei Vlad, Unlock Market Research, cu o prezentare despre “Care sunt provocarile antreprenorilor romani”.</p> <p> Studiul prezentat de Adina Vlad, a cuprins 20 de interviuri cu antreprenori. “Am selectat cazuri de businessuri stabile, aflate in echilibru, intiate in 2000 – 2012,