“Mi-e vara” a ajuns la final

“Mi-e vara” a ajuns la final

Pe 1 septembrie, Lipton Ice Tea a incheiat campania “Mi-e vara”cu un concert live sustinut de Antonia la Fratelli Social Club, in exclusivitate pentru fanii care au raspuns provocarilor Lipton de-a lungul verii. Seara a fost presarata cu surprize pentru cei prezenti, de la muzica live, la concursuri cu premii si cocktailuri pregatite de Valentin Luca, fost concurent al emisiunii

Trucuri pentru imagini reusite

Trucuri pentru imagini reusite

15 castigatori de pe pagina de Facebook Lipton Ice Tea, care au raspuns provocarii lansate de brand si au refacut diferite secvente din spotul Lipton – “Mi-e vara”, au aflat de la Antonia, Iulian Moga si Gabriel Hennessey cateva secrete si trucuri pentru filmarea unui spot si a unui videoclip, dar si pentru o sedinta foto reusita. Cum se realizeaza un

Mi-e vara cu Antonia

Mi-e vara cu Antonia

Lipton Ice Tea a lansat campania “Mi-e vara”, avand-o protagonista pe Antonia, si doua  noi sortimente de ice-tea, in editie speciala: o combinatiede piersica si guava si un amestec de mango, cocos si lime. Colaborarea cu Antonia continua de-a lungul verii, dupa ce artista a devenit imaginea Lipton in cadrul campaniei educationale “Ce-ai in ceai”. Astfel, Antonia este personajul principal

Stii ce-ai in ceai?

Stii ce-ai in ceai?

Lipton Ice Tea a lansat campanie educationala “Ce-ai in ceai?”, ce arata consumatorilor din ce este preparat ceaiul rece si care sunt beneficiile acestuia. Imaginea si vocea noii campanii este Antonia, cantereata fiind protagonista noului spot TV. De asemenea, ea se va alatura discutiilor despre ceai pe parcursul intregii campanii. Toate informatiile si conversatiile despre ceai vor fi gazduite pe

Antonia si Corina traiesc momentul Pepsi

Antonia si Corina traiesc momentul Pepsi

<p> Artistele pop Antonia si Corina s-au asociat cu brandul Pepsi in noul spot de lansare a campaniei promotionale “<a href=”http://www.youtube.com/watch?v=6-e6C7aTtCQ”>Acum este momentul tau</a>!”, parte a campaniei globale “Live for Now”, derulata in 2013.</p> <p>  </p> <p> “Live for now” este declaratia prin care Pepsi care invita la celebrarea fiecarui moment, pentru ca “ACUM” este plin de viata, distractiv si