MarComm Marketing Stiri

Loncolor Ultra se relansează sub un nou ambalaj

8 apr. 2021 2 min

Loncolor Ultra se relansează sub un nou ambalaj

Reading Time: 2 minute

Loncolor, brand românesc și lider de piață în categoria vopselei de păr, a pregătit de mai bine de un an un amplu proiect de relansare pentru cea mai populară gamă din portofoliu: LONCOLOR ULTRA. Astfel, toate cele 35 de nuanțe existente se relansează sub un nou ambalaj, mai atrăgător și aerisit, la care se adaugă încă 5 nuanțe noi, pentru un total de 40 de nuanțe, adică cea mai largă gamă de opțiuni cromatice la nivelul întregului portofoliu de game Loncolor. Una dintre cele 5 nuanțe noi este special creată pentru Antonia, ambasadoarea de brand cu care Loncolor a semnat un contract de imagine pentru următorii 3 ani.

„Fie că ești cool, hip, atipică, enigmatică, ultra-dramatică, plină de viață, elegantă, impresionantă, radiantă, dominantă sau chiar extravagantă, poți alege din paleta de 40 de nuanțe Loncolor Ultra pe cea care te pune cel mai bine în valoare, pe cea care te inspiră să fii tu. Pentru că…e ULTRA să fii TU!” așa le îndeamnă Antonia pe doamne și domnișoare să îndrăznească să își aleagă nuanța care să le facă să se simtă în fiecare zi ca un superstar.

Antonia, femeia care inspiră îndrăzneală și feminitate, cu un păr superb și curajul de a fi ea însăși pe scenă și în afara ei, jonglând cu roluri multiple, de la cel de mamă la cel de artist… este expresie a forței de a se reinventa ce animă și Loncolor de aproape trei decenii.

Asocierea cu Antonia – ambasadoare a gamei Ultra a venit absolut natural, pentru că așa cum ea este un adevărat lider în lumea artistică, iubită de români, Loncolor Ultra este lider în piața de vopsea de păr, iubită de consumatoarele loiale de peste 30 de ani. Acest lucru ne-a motivat să creăm o nuanță dedicată Antoniei și să acționăm ca adevărați lideri care aduc un suflu nou în piață. Noile noastre ambalaje sunt inspirate de clientele noastre care au încredere în ele, care știu că frumusețea părului le pune în valoare ca pe niște adevărate vedete. Împreună vom scrie  o nouă pagină de succes pentru această gamă și suntem siguri că noile ambalaje și  nuanțele noi vor fi îndrăgite rapid de clientele Loncolor Ultra,” a declarat Marius Niță, director de marketing și vânzări Loncolor. 


Poziția de lider de piață în categoria vopsea de păr a rezultat în urma datelor Nielsen din serviciul de retail audit realizat pentru categoria Vopsea de păr, volum vânzări și distribuție ponderată, pentru perioada ianuarie 2020 – decembrie 2020, pentru Total Romania Retail (Copyright © 2021. The Nielsen Company.)

Întreaga gama Ultra are acum un portfoliu extins ce însumează 40 de culori moderne, vibrante, rezistente: de la cele de gri, cenușiu și blond rece cu strălucire de diamant, la cele de blond cald și rose, pentru strălucire solară; de la nuanțele de chihlimbar, miere, la cele ultra-îndrăznețe de arămiu, rubin, violet, vișină și până la castaniul în nuanțe sofisticate care te poartă cu gândul la ciocolata artizanală.

Pornind de la insight-ul consumatoarelor cu păr lung sau foarte des, care în medie consumă minim două tuburi de vopsea la o singură colorare, Loncolor a creat încă de acum 10 ani o gamă dedicată care reunește cele mai iubite nuanțe Loncolor Ultra. Și acest pachet special de vopsea în cantitate dublă, la preț avantajos, are parte acum de o relansare, cu ambalaje noi și nuanțe noi, inclusiv 4.10 Ciocolată Neagră, creată pentru Antonia. Varianta mai economică Loncolor Ultra Duo Max conține două tuburi de vopsea și este disponibilă acum în 13 nuanțe care pot fi descoperite în magazine și online.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: