De ce are succes Biz Social Media Camp de la Pârâul Rece

De ce are succes Biz Social Media Camp de la Pârâul Rece

Cum reușești să realizezi combinația ideală între conținut de calitate, activări creative și o doză de distracție care să coaguleze comunitatea online din România? De 15 ediții echipa Biz perfecționează rețeta la Social Media Camp si adaugă constant ingrediente noi. “Voi, la Biz, o țineți numai în petreceri!”, mi-a zis cineva înainte de tabăra din aceasta vară (21-24 iunie). Prima

Social Media Camp de nota 10

Social Media Camp de nota 10

Profesionisti din companii si experti in social media vor respira aerul tare al online-ului romanesc in prima si singura tabara de social media marketing din Romania, ajunsa la a zecea editie. Social Media Snow Camp 2015 inseamna trei zile de social media marketing, workshopuri, conferinte, traininguri si networking impreuna cu cei mai buni specialisti in comunicarea online si marketing din

Tabara de social media

Tabara de social media

<p> <strong>Foc de tabara, socializare relaxata, dar si dezbateri intense despre social media, branduri si networking. Biz Social Media Snow Camp 2013 a concentrat in patru zile un an zbuciumat in online-ul romanesc. </strong></p> <p>  </p> <p> Pentru ca un brand este o promisiune ce trebuie mereu onorata, tabara de iarna de social media de la Paraul Rece (Biz SMS

Social Media Snow Camp

Social Media Snow Camp

<p> <strong>Paraul Rece, 28 noiembrie – 1 decembrie 2013.</strong></p> <p>  </p> <p> Va asteptam sa participati la cea mai interactiva tabara de social media marketing- Social Media Snow Camp- editia a 6-a. Si pentru ca “practica este mama invataturii” aici veti avea din plin ocazia sa invatati.</p> <p>  </p> <p> Pe parcursul celor trei zile de tabara veti putea participa

Imagine,  brand, profesionalism

Imagine, brand, profesionalism

Sesiunea dedicata “Brandingului Personal” de la Social Media Snow Camp a captat atentia salii prin patru prezentari despre managementul imaginii personale, fiecare acoperind cate un segment diferit astfel incat, la final, s-au conturat cateva din piesele care compun ceea ce se numeste brandul personal. Stefan Liute, Strategy Director, Storience, a abordat doua subiecte: unul legat de controversa brandingului personal (laudat