Marketing Research & Trends 2015 prezinta noile trenduri in marketing

Marketing Research & Trends 2015 prezinta noile trenduri in marketing

Pe 6 si 7 octombrie, cea de-a 6-a editie a Marketing Research & Trends, eveniment cu traditie in industrie, aduce in acelasi loc brand manageri de top, oameni de research, dar si profesionisti cu vechime in comunicare. Punem pe masa discutiilor cele mai importante trenduri in piata, de la cele care vizeaza comportamentul consumatorului, trenduri in comunicare, pana la trenduri care actioneaza

Mentori si modele la ZileleBiz

Mentori si modele la ZileleBiz

<p> <strong>Cea de-a 11-a editie a conferintei de afaceri Zilele Biz aduce pe scena cateva dintre cele mai influente personalitati culturale si de business din Romania. Am selectat doar cativa dintre cei peste 70 de speakeri care vor inspira audienta timp de cinci zile: speakerii aspirationali, practicienii de top, mentorii si vizionarii. </strong></p> <p>  </p> <p> <strong>Speakerii inspirationali</strong><br /> <br

Luptatorul Naumovici

Luptatorul Naumovici

<p> <strong>Nu stie daca este cel mai scump creativ din piata, dar spera sa fie. Daca tot este perceput ca fiind cel mai bun, Bogdan Naumovici ar fi foarte dezamagit sa nu fie si cel mai scump.</strong></p> <p>  </p> <p>  </p> <p> <strong>Ce te-a motivat sa ramai in grupul Leo Burnett atatia ani?</strong></p> <p> Sunt mai multe motive. Primul este

ADMAN

ADMAN

<p> <strong>“Batman, Batman” sau “Halatul, cat e halatul?” sunt doua replici celebre din publicitatea romaneasca, create de Bogdan Naumovici. Acesta implineste in august 15 ani de cand lucreaza in grupul leo burnett. De sase ani, conduce 23 communications ideas, un comando creativ care vinde idei, nu munca cu carca. In tot acest timp, an de an i-a mers mai bine

Aneta vazuta de Bogdan Naumovici 23 Communication Ideas

Aneta vazuta de Bogdan Naumovici 23 Communication Ideas

Aneta mi-a facut, poate, cel mai mare bine, din punct de vedere profesional. Nu m-a angajat la Connex, ca sef al departamentului intern de comunicare, prin 1999-2000. Asa am cunoscut-o pe Aneta, la un interviu de angajare ratat. Am vazut o doamna care graseia gratios despre un brand in care credea foarte tare. Si care inca nu era Connex-ul pe