Creștere de 4% a publicității de tip display pe mobile

Creștere de 4% a publicității de tip display pe mobile

Publicitatea livrată pe dispozitive mobile a reprezentat aproximativ 44% din totalul afișărilor monitorizate de BRAT în prima jumătate a acestui an.  Potrivit studiului MIPO, publicitatea de tip display a înregistrat peste 4,2 miliarde de afișări în primul semestru al anului 2017 (59 milioane de euro ratecard), în creștere cu aproximativ 4% față de același semestru al anului 2016. Ponderea publicității

AdBlocking în România, dublu față de anul precedent

AdBlocking în România, dublu față de anul precedent

Procentul utilizatorilor care folosesc programe de tip adblock s-a dublat în ultimul an, arată cea mai recentă ediție a studiului AdBlocking în România realizat de TailWind în parteneriat cu Oriel, cu sprijinul IAB si BRAT. Media utilizatorilor de programe de tip adblock, care fac invizibile majoritatea formatelor publicitare online, a crescut procentual cu peste 100%, de la 13.9 la 29.26%

Publicitatea pe mobile, 33% din toata publicitatea de tip display

Publicitatea pe mobile, 33% din toata publicitatea de tip display

Potrivit datelor analizate prin MIP Online pentru prima parte a lunii mai 2016, 33% din afisarile campaniilor publicitare de tip display au fost efectuate de pe dispozitive mobile. Prima concluzie a analizei rezultatelor primelor doua saptamani ale lunii mai 2016 este faptul ca modul de vizualizare, de consum a campaniilor publicitare online urmareste tendinta generala de crestere a accesarilor de

Numarul clientilor de publicitate online, dublu in 2015 fata de 2014

Numarul clientilor de publicitate online, dublu in 2015 fata de 2014

Aproximativ 2.560 de clienti de publicitate care au investit in anul 2015 pentru promovarea online a produselor si serviciilor, un numar dublu comparativ cu anul 2014, se arata in Monitorizarea Investitiilor in Publicitate (MIP), studiul realizat de BRAT.  De asemenea, numarului campaniilor publicitare desfasurate de acestia este cu 40% mai mare fata de cele desfasurate in urma cu un an. 

Digi FM, monitorizat in MIP Radio

Digi FM, monitorizat in MIP Radio

Incepand cu 1 ianuarie 2016 Digi FM a fost inclus in Monitorizarea Investitiilor in Publicitatea Radio realizata de catre Biroul Roman de Audit TransmediA, iar primele rezultate sunt deja disponibile. Pe langa datele de monitorizare ale PRO FM, RDS & RCS SA pune astfel la dispozitia propriilor clienti de publicitate informatii independente cu privire la modul de livrare a spoturilor

Concluziile studiilor BRAT

Concluziile studiilor BRAT

BRAT a facut publice cele mai importante concluzii ale studiilor pe care le desfasoara. Prima concluzie: Internetul a depasit conditia de mediu de comunicare si a devenit o utilitate. In mediul urban, peste 95% din tinerii cu varste intre 14-24 ani utilizeaza internetul, procentul depasind 98% in Bucuresti si orasele mari. In mediul rural procentul este de 82%, dar avand

Internetul cucereste si mediul rural

Internetul cucereste si mediul rural

Peste 95% din tinerii cu varste intre 14-24 ani utilizeaza internetul, procentul depasind 98% in Bucuresti si orasele mari, dar si mai interesant este ca in mediul rural procentul este de 82%, potrivit unei analize realizate de BRAT. Un procent 56% dintre persoanele ce locuiesc in gospodarii din mediul rural au acces la Internet, care reprezinta a doua utilitate, dupa

Tendinte in media

Tendinte in media

BRAT va pune la dispozitia industriei de media si publicitate in zilele de 14, 15 si 16 decembrie cele mai importante concluzii ale studiilor pe care le desfasoara, iar pe data de 17 decembrie organizeaza o dezbatere sustinuta cu cifre si statistici, pe temele lansate. Cei interesati se pot inregistra aici.  BRAT este organizatia industriei de media din România care

Investitiile in publicitatea OOH, 27 milioane de euro pana in iunie 2015

Investitiile in publicitatea OOH, 27 milioane de euro pana in iunie 2015

Potrivit celor mai recente rezultate publicate de Biroul Roman de Audit Transmedia, investitiile in publicitatea outdoor au crescut in  primul semestru din 2015 cu 6% fata de aceeasi perioada a anului precedent, ajungand la o valoare de 27 milioane EUR (ratecard). Aceasta evolutie pozitiva din primul semestru al anului 2015 respecta tendinta generala de stabilitate a investitiilor in publicitatea OOH

Publicitatea radio, in crestere cu 13%

Publicitatea radio, in crestere cu 13%

Investitiile in publicitatea radio au crescut in primul semestru din 2015 cu 13%, comparativ cu acelasi interval al anului 2014, ajungand la o valoare de 86 milioane de euro (ratecard), potrivit celor mai recente rezultate publicate de Biroul Roman de Audit Transmedia. Cresterea a fost in principal influentata de activitatea de comunicare a companiei farmaceutice Zdrovit, care pentru primul semestru