Godmother devine agentie de BTL digital

Godmother devine agentie de BTL digital

Agentia de publicitate Godmother, cu o experienta de 16 ani pe piata de comunicare, se va axa de acum inainte pe furnizarea de servicii din zona de BTL digital. Foto: © Airdone | Dreamstime.com Echipa condusa de Valentin Vacarus (Managing Director) isi propune sa dezvolte concepte si solutii digitale creative pentru toate evenimentele pe care le organizeaza – targuri, expozitii, lansari,

Rigoarea, arma secreta in BTL

Rigoarea, arma secreta in BTL

Un eveniment trebuie sa arate foarte bine pentru participanti si sa se desfasoare impecabil, iar bugetul din spatele lui sa fie imposibil de ghicit. Acestea sunt rigorile unui eveniment bine organizat, considera Ruxandra Serban, CEO al ERKA Synergy Communication, o agentie de publicitate specializata in publicitatea de retail, care de-a lungul anilor a organizat evenimente de amploare pentru numerosi clienti,

Miza de crestere: 10% in 2014

Miza de crestere: 10% in 2014

Agentia BTL, Men in Black, fondata de Cristian Lica, Bogdan Kisescu si Gabriel Pricop, in 2006, s-a relansat recent cu un nou slogan si o noua identitate vizuala.“There, taking care” inlocuieste vechea semnatura a agentiei “Coming from below the line”. Cristian Ramboiu, Managing Director, Men in Black, explica schimbarile intervenite de-a lungul timpului si provocarile cu care se confrunta agentia