Monica Radulescu: integrarea nu inseamna sa transformi vizualul campaniei in bannere online

Monica Radulescu: integrarea nu inseamna sa transformi vizualul campaniei in bannere online

Monica Radulescu este Head of Digital & Senior Strategic Planner la Cohn&Jansen JWT din 2013. Inainte de asta, a facut parte din echipele Leo Burnett, McCann si iLeo pe zona de strategie si digital pentru diverse branduri de FMCG, telecom si asigurari. In prezent, este responsabila de integrarea solutiilor digitale si coordonarea strategiei pentru unii dintre clientii agentiei, printre care:

Andrei Cohn se alatura Special Olympics Romania

Andrei Cohn se alatura Special Olympics Romania

Andrei Cohn, Managing Director al Cohn&Jansen JWT, s-a alaturat Fundatiei Special Olympics din Romania, in calitate de membru al Consiliului Director al Fundatiei. Andrei Cohn este Creative Director, Managing Director si Managing Partner la agentia de publicitate Cohn and Jansen JWT, agentie de publicitate pe care a creat-o in 2002 sub numele Cohn & Jansen. Cu o experienta de peste

Campania pentru Zilele Biz, printre cele mai creative campanii ale anului

Campania pentru Zilele Biz, printre cele mai creative campanii ale anului

Campania “How do they look at advertising?”, realizata de Next Advertising pentru Zilele BIZ a fost premiata cu patru trofee in cadrul galei primei editii ADC*RO Awards, care a avut loc pe 5 decembrie, la Institutul Francez-Sala Elvira Popescu. La categoria Campanii Integrate, Zilele Biz 2012 a fost desemnata cea mai buna campanie in sectiunea Art, Culture, Media & Entertainment