Marketing

Campania pentru Zilele Biz, printre cele mai creative campanii ale anului

6 dec. 2012 3 min

Campania pentru Zilele Biz, printre cele mai creative campanii ale anului

Reading Time: 3 minute

Campania „How do they look at advertising?”, realizata de Next Advertising pentru Zilele BIZ a fost premiata cu patru trofee in cadrul galei primei editii ADC*RO Awards, care a avut loc pe 5 decembrie, la Institutul Francez-Sala Elvira Popescu.

La categoria Campanii Integrate, Zilele Biz 2012 a fost desemnata cea mai buna campanie in sectiunea Art, Culture, Media & Entertainment

La categoria Campanii de outdoor, Zilele Biz 2012 a fost desemnata cea mai buna campanie in sectiunea Art, Culture, Media & Entertainment

Spotul “Nu sunteti in target”, realizat pentru Zilele Biz 2011 a castigat titlul de cel mai bun spot in sectiunea Art, Culture, Media & Entertainment si argint in categoria TV.

Campania „Your last Journey”, realizata de Publicis  Bucharest pentru Politia Capitalei,  a primit tot patru premii, dintre care un trofeu de aur la categoria PR si un trofeu de bronz la categoria Integrated Campaigns si

La categoria TV, bronzul a fost castigat de GMP Advertising, pentru spot-ul Crazy for sport – Tennis, pentru Dolce Sport, trofeul de argint a mers la Next Advertising pentru Zilele BIZ, iar trofeul de aur a fost castigat de 23 Communication Ideas, pentru The Delay-UniCredit Tiriac Bank.

La categoria Print, trofeul de bronz a fost castigat de agentia Three, pentru Vespa Map, iar argintul a fost revendicat de Publicis Bucharest pentru Beggars- Politia Capitalei si de Lowe & Partners Romania, care a castigat cu CRR – Double Cross, pentru Crucea Rosie Romana.

La categoria OOH s-au oferit in total trei trofee, iar bronzul in categorie a fost castigat de Cohn&Jansen JWT, pentru Nissan All Mode 4X4. Trofeele de argint si aur nu s-au acordat.

La Online, Webstyler a castigat un trofeu de argint pentru campania See beyond limits pentru Dolce Sport. In categorie s-au oferit si doua trofee de aur, ambele castigate de Propaganda, unul pentru Tommy Lee Jones vs. Copy, pentru My Name is Brand si unul pentru Insane! How rockers paint in Regie with their hair!, pentru Duraziv.

La categoria PR, marele premiu a fost castigat de Publicis Bucharest pentru campania Your Last Journey, Politia Capitalei, iar la categoria Direct s-a oferit un bronz pentru Mercury360 Communications, pentru The warming hanger- Samusocial  Romania si un aur pentru Bills of Books, o campanie semnata de Propaganda pentru Vodafone.

In categoria Campanii Integrate, Publicis Bucharest a castigat un bronz pentru Your Last Journey, iar argintul a fost castigat de GMP Advertising, pentru Moustache discounts, pentru bauMax.

Lucrarile inscrise in competitie au fost evaluate de catre un juriu format din specialisti ai industriilor reprezentate in concurs si prezidat de Toni Segarra (Fondator si Director de Creatie *S, C, P, F … Barcelona). 

„M-au impresionat doua lucruri la jurizarea ADC*RO Awards: calitatea lucrarilor, in special in disciplinele care au legatura cu mediul digital si spritul in care juriul roman isi trateaza propriile lucrari: cu un ochi critic foarte atent. Iar lucrul acesta va duce, pe viitor, la o calitate din ce in ce mai buna a lucrarilor, catre excelenta”, a declarat Toni Segarra, Presedintele Juriului, Fondator si Executive Creative Director *S, C, P, F … Barcelona

Tot in cadrul galei au fost acordate si douapremii speciale:  premiul Best Copywriter a fost castigat de Bogdan Costin, copywriter la 23 Communication Ideas, pentru lucrarea The Delay -UniCredit Tiriac Bank, iar Best Art Director a fost desemnat Nicu Duta, Art Director Three, pentru lucrarea Vespa Map.

Competitia Tanarul Creativ al Anului, lansata de ADC Romania impreuna cu Pepsi, a fost castigata de Sebastian Maraloiu, junior copywriter Grafitti BBDO, cu campania Pepsi loves music.

In cadrul galei ADC*RO s-au acordat in total 41 de premii, care au  fost castigate de 14 agentii: 23 Communication Ideas, Cohn&Jansen JWT, GMP Advertising, GMP PR, Grey-G2 Romania, Lowe & Partners Romania, Mercury 360 Communications, Next Advertising, Papaya Advertising, Propaganda, Publicis Bucharest, The Practice, Three si Webstyler.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: