Românii comandă mai multă mâncare online

Românii comandă mai multă mâncare online

Foodpanda.ro, cea mai mare platformă de food ordering din România, a înregistrat, în 2016, o creștere a numărului de comenzi cu 57%, comparativ cu  anul precedent. Potrivit reprezentanților companiei, cele mai solicitate preparate de către români au fost cele din bucătăria românească, chinezească și de tip fast-food.  Topul consumatorilor fideli comenzilor online de mâncare în 2016 este condus de bucureșteni,

Ce mănâncă bucureștenii noaptea?

Ce mănâncă bucureștenii noaptea?

Bucureștenii nu renunță la shaorma nici în timpul nopții. Potrivit foodpanda.ro, cea mai mare platformă de food ordering din România, acest sortiment culinar este cel mai căutat în Capitală, chiar și după ora 23:00. Comenzile se fac cu precădere din centrul orașului, iar valoarea bonului mediu este similară cu cea din timpul zilei, respectiv circa 60 lei. Conform datelor foodpanda.ro,

Mancarea comandata pe Internet, platita cu cardul

Mancarea comandata pe Internet, platita cu cardul

Tot mai multi romani achita online, cu cardul, mancarea comandata de pe Internet. Potrivit datelor foodpanda.ro, cea mai mare platforma de food ordering din Romania, numarul celor care aleg aceasta modalitate de plata a crescut cu 10% in primele doua luni ale lui 2016, fata de media anului anterior. In ceea ce priveste ponderea platilor realizate de pe dispozitive mobile

Cat cheltuiesc romanii pe mancarea comandata online

Cat cheltuiesc romanii pe mancarea comandata online

Romanii dau anul acesta cu pana la 90% mai multi bani pe mancarea comandata online decat vecinii din Ungaria, dupa ce in 2015 cheltuiau cu circa 50% mai mult decat acestia. Valoarea medie a comenzii online este mai mare, cu 35%, si decat cea inregistrata in Bulgaria, arata datele foodpanda.ro, cea mai mare platforma online de comenzi de mancare din

Piata de comenzi de mancare online, in crestere

Piata de comenzi de mancare online, in crestere

Numarul restaurantelor listate pe foodpanda, cea mai mare platforma online de comenzi de mancare din Romania, prezenta de doi ani pe piata locala, a ajuns la 500, fata de 250, in 2014. In acelasi interval, numarul oraselor in care este prezenta platforma a crescut cu 45%. Pentru 2016, obiectivul companiei este de a-si consolida pozitia de lider pe piata locala