Cultura schimbă orașul

Cultura schimbă orașul

A readus în prim-plan Hanul Gabroveni, pe care l-a renovat și l-a transformat într-un hub cultural. A creat o multitudine de evenimente și sprijină sectorul cultural independent. Mihaela Păun, directorul centrului cultural ARCUB, debordează de energie și vrea să lase ceva orașului pe care îl iubește.   Care au fost principalele proiecte ARCUB în acest an? Sunt foarte multe proiecte

Un singur Chief Creativ Officer pentru toata creatia Lowe

Un singur Chief Creativ Officer pentru toata creatia Lowe

Vasile Alboiu este noul Chief Creative Officer (CCO) al grupului Lowe,  pozitie din care va coordona activitatea tuturor echipelor de creatie din grup: creatie traditionala, creatie digitala, PR si BTL. In ultimii doi ani, Vasile Alboiu a fost director de creatie al agentiei SENIORHYPER si a dezvoltat mai multe campanii digitale pentru branduri precum Orange, ING, Napolact si Wrigley. “Vasile

Cumparaturi pe puncte

Cumparaturi pe puncte

Bancpost promoveaza cardurile de credit si programul de fidelizare asociat acestora printr-o noua campanie inedita, Puncte Oriunde.                      Sub sloganul “Cumperi de toate, dar cate puncte primesti?”, campania aduce in atentia consumatorilor,  faptul ca, indiferent de ceea ce cumpara, utilizatorii cardurilor de credit Bancpost au o dubla satisfactie, data de bucuria unei noi achizitii si de beneficiile oferite la plata cu

Anul viitor vrem si business, si premii

Anul viitor vrem si business, si premii

Dupa primul Grand Prix in Romania si in regiune la Cannes si un Titanium Lion, ce altceva si-ar mai putea dori un director de creatie? Adrian Botan vrea in continuare premii si clienti noi. Numai ca ordinea este inversa. Businessul e pe primul plan. La momentul bilantului, ce ati include in topul realizarilor? Dar intr-un clasament al esecurilor? Nu o

Scoala de Directori de creatie

Scoala de Directori de creatie

Ce-si dorea Adrian Botan in urma cu sase ani? Nimic mai mult decat sa puna McCann Romania pe harta Europei. Era planul pe care-l declara pe final de 2005 in editia locala a revistei “Campaign”. Sase ani mai tarziu, nimeni nu-i poate reprosa ca nu a reusit. Dupa primul Grand Prix adus de la Cannes in Romania si in regiune,