Plătiți cash la livrare?

Plătiți cash la livrare?

Plățile în numerar la livrare au avut anul acesta o pondere de 70% în totalul expediţiilor DPD România către clienţii magazinelor online. Prin comparaţie, anii trecuţi aportul rambursului cash la livrare pe volumele e-commerce era de 90%. Conform datelor DPD, utilizarea cardului va accelera până la finalul lui 2017, având în vedere că, în prezent, toţi curierii companiei sunt dotaţi

Începutul școlii crește volumele livrate de curieri

Începutul școlii crește volumele livrate de curieri

Începutul anului școlar a crescut substanțial volumele livrate de curieri în acest an. Astfel, numărul coletelor expediate în intervalul 1 – 15 septembrie, la nivelul întregii țări, a crescut cu 10%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, potrivit datelor DPD România, una dintre cele mai mari companii de curierat expres și coletărie de pe piaţa locală. Produsele pentru copii

Unde vine curierul?

Unde vine curierul?

Aproximativ 81% dintre românii care urmează să primească colete furnizează ca adresă de expediție pe cea de domiciliu, în condițiile în care, în majoritatea timpului, aceștia sunt la muncă, potrivit datelor DPD România, una dintre cele mai mari companii de curierat expres și coletărie de pe piaţa locală. Având în vedere că, de foarte multe ori, destinatarul nu este găsit

DPD România, afaceri în creştere cu 20%

DPD România, afaceri în creştere cu 20%

DPD România, una dintre cele mai mari companii de curierat expres și coletărie de pe piaţa locală, estimează o creștere cu 20% a cifrei de afaceri în primul semestru al acestui an, comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent, şi peste 5 milioane de colete livrate în prima jumătate a anului. Conform reprezentanţilor companiei, investițiile în platforma IT și rețeaua

Românii cumpără online cadourile de Crăciun

Românii cumpără online cadourile de Crăciun

Tot mai mulţi români intenţionează să cumpere online cadourile de Crăciun pentru cei dragi, iar suma medie alocată în acest sens de sărbători se ridică la 190 euro, potrivit unui studiu realizat de DPDgroup, lider european în curieratul rutier. Peste 90% dintre internauţii români vor să cumpere cadourile de Crăciun online, cu un buget mediu de 190 euro. Bugetul românilor

Centru logistic DPD de 1,5 mil. euro la Mogoșoaia

Centru logistic DPD de 1,5 mil. euro la Mogoșoaia

DPD România, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața locală de coletărie și curierat expres, a inaugurat un nou centru logistic, în Mogoșoaia, în urma unei investiții de 1,5 milioane de euro. Depozitul are o suprafață de 4.800 mp și face parte din proiectul logistic LOG.IQ București. Investiția a fost destinată exclusiv amenajării și dotării cu tehnologie și

Jumatate din biletele Romaniei la Euro 2016, vandute in Bucuresti

Jumatate din biletele Romaniei la Euro 2016, vandute in Bucuresti

Tricolorii vor fi sustinuti din tribune, la meciurile de la Euro 2016, mai ales de suporteri din Bucuresti, potrivit DPD Romania, subsidiara locala a Postei Franceze -livratorul oficial al competitiei UEFA Euro 2016. Locuitorii Capitalei au achizitionat jumatate din totalul biletelor vandute in Romania la cel mai important eveniment de fotbal al anului, conform datelor companiei. Clujenii, cu aproximativ 8%

Comertul online, la mana curierilor

Comertul online, la mana curierilor

Integrarea serviciilor de curierat conteaza pentru 95% dintre magazinele online, in timp ce orarul flexibil de ridicari si livrari, dar si comportamentul curierilor sunt foarte importante pentru 90% dintre retailerii digitali, potrivit unui studiu realizat de compania de coletarie si curierat expres DPD Romania. Potrivit cercetarii DPD, in topul criteriilor esentiale, jucatorii din e-commerce au punctat livrarea rapida, inclusiv in

DPD Romania – afaceri in crestere cu 23%

DPD Romania – afaceri in crestere cu 23%

Compania de coletarie si curierat expres DPD Romania a inregistrat in 2015 o crestere cu 33% a volumului livrarilor efectuate, in timp ce business-ul companiei s-a majorat cu circa 23%, fata de anul precedent, depasind pragul de 20,5 milioane de euro. “Anul 2016 este o provocare – ne-am propus o crestere de 30% a cifrei de afaceri si cu 35%

Platforma de expeditii door-to-door Eurosender, in Romania

Platforma de expeditii door-to-door Eurosender, in Romania

Compania isi propune pentru 2016 o medie de 3.500 de comenzi pe luna plasate de romani, in conditiile unei valori medii a comenzii de 45 euro in prezent. Eurosender, prima platforma de expeditii door-to-door la nivel european, care ofera servicii integrate in 26 de tari, se lanseaza si in Romania. Clientii romani targetati sunt studentii si romanii care lucreaza in