Facebook a murit! Trăiască Facebook!

Facebook a murit! Trăiască Facebook!

A fost nevoie de un scandal uriaș pentru ca oamenii, fie ei politicieni, marketeri sau simpli utilizatori, să-și pună întrebări legate de felul în care Facebook și alte rețele sociale folosesc datele pe care le dăm fără să clipim. Iar când diverși algoritmi dictează ce vedem online, consecințele trec mult peste cât de popular ești “pe rețele”. Problema este: ce

Marketing Research & Trends 2015 prezinta noile trenduri in marketing

Marketing Research & Trends 2015 prezinta noile trenduri in marketing

Pe 6 si 7 octombrie, cea de-a 6-a editie a Marketing Research & Trends, eveniment cu traditie in industrie, aduce in acelasi loc brand manageri de top, oameni de research, dar si profesionisti cu vechime in comunicare. Punem pe masa discutiilor cele mai importante trenduri in piata, de la cele care vizeaza comportamentul consumatorului, trenduri in comunicare, pana la trenduri care actioneaza

Puterea fanilor

Puterea fanilor

ThinkDigital si Hit Yourself Consulting au lansat o platforma de Celebrity Audiences prin care, pentru inceput, 35 de formatii si artisti romani pot fi angrenati in campanii unitare de comunicare in mediul digital. Artistii aflati in oferta initiala de lansare cumuleaza peste 12 milioane de fani Facebook (duplicati), la care se adauga Twitter, Youtube, Instagram sau bloguri personale. Ca mix

Publicitatea online va muri

Publicitatea online va muri

<p> Dragos Stanca, Antreprenor online. Conduce Q2M si Publyo, <a href=”http://www.dstanca.ro”>www.dstanca.ro</a></p> <p>  </p> <p> <strong>Maine nu ma mai duc. Scoala e o tampenie si invatatoarea… proasta rau!”. In casa s-a facut liniste. Nu e tocmai genul de reactie pe care-l astepti dupa prima zi de scoala de la copilul tau. Timid si usor jenat de prezenta musafirilor, tatal incearca sa

Prima zi cu High Impact Friends la BizAmsterdam

Prima zi cu High Impact Friends la BizAmsterdam

<p> Vineri si sambata, a avut loc la Amsterdam prima editie a<a href=”http://www.bizforum.ro/bizamsterdam/”> High Impact Friends</a>, primul eveniment de social media si networking realizat in intregime in afara Romaniei. Evenimentul, un workshop de doua zile care dezbate strategii de marketing prin retele sociale, este un proiect marca BizLimitless.</p> <p>  </p> <p> Prima zi a inceput foarte devreme pentru delegatia BizAmsterdam.

Mergem la Amsterdam!

Mergem la Amsterdam!

<p> Intre 27 si 28 mai organizam la Amsterdam prima editie <a href=”http://www.bizforum.ro/bizamsterdam/index.html”><strong>High Impact Friends</strong></a>, un workshop de doua zile despre strategii de marketing prin social media si retele sociale. Spre deosebire de conceptul oarecum clasic al evenimentelor Biz, sustinute in format de conferinta, cu panel de speakeri si cu audienta de peste o suta de participanti, acesta este un

Internet – de la gratuit la platit

Internet – de la gratuit la platit

<p> Intr-un fel, este o lupta intre David si Goliat. O industrie inca mica, dar cu potential urias, trebuie sa-si convinga 96% dintre utilizatori (de fapt, pe cat mai multi dintre acestia) sa plateasca macar pentru o parte din continutul accesat. Pentru ca, potrivit unui studiu international realizat de GfK, doar 4% dintre utilizatorii de Internet din Romania ar fi