Viitorul din spatele ecranelor

Viitorul din spatele ecranelor

<p> <strong>Marea batalie media continua, dar pariurile pe un singur ecran care le va inlocui pe celelalte plaseaza gresit miza. Mult mai importante devin interfetele, care trebuie sa fie simple, cat mai naturale si consecvente pe platforme diferite. </strong></p> <p>  </p> <p> Cate ecrane aveti acasa? Nu va grabiti cu raspunsul si nu numarati fiecare ecran de televizor. Tot mai

Suntem o fabrica de idei

Suntem o fabrica de idei

Conduce singurul grup TV care a facut profit in 2011 si a gandit doua rebrandinguri de televiziuni pentru doua publicuri total diferite. Sorin Alexandrescu, CEO Antena Group, crede ca viitorul in televiziune apartine profesionistilor care genereaza continut relevant.   Care este raportul de forte in businessul TV in aceasta toamna? Forta in businessul TV, ca de altfel in orice business,

Viitorul televiziunii

Viitorul televiziunii

<p> <strong>Giganti media, uriasi tehnologici si inovatori din online se bat pe ecranul din sufrageria ta. Rezultatul va fi un televizor mai inteligent si mai interactiv, dar si o revolutie a creatorilor de continut.</strong></p> <p>  </p> <p> Sufrageria este locul unde cautam calmul dupa o zi agitata la serviciu si unde familia se reuneste de cele mai multe ori seara.