Când artiștii preferați sunt colegii tăi de cameră
Electric Castle a fost gazda celei de-a doua „Surprize de Nepreţuit™” realizată de Mastercard în România. Anual, prin intermediul platformei Priceless...
Electric Castle a fost gazda celei de-a doua „Surprize de Nepreţuit™” realizată de Mastercard în România. Anual, prin intermediul platformei Priceless...
Peste 121.000 de participanți, 180 de artiști, 7 scene, 5 zile și un record de 80 de litri de precipitații într-o...
Vodafone Romania creeaza prima melodie a Clujului, cu ajutorul sunetelor de pe strazile orasului si al celor inregistrate de catre locuitori,...
Electric Castle vine in sprijinul fanilor “electrici” si lanseaza campania Unofficial Partners, pentru a convinge managerii sa ofere liber ziua de...
Dezvoltarea de activitati culturale si urbanizarea stimuleaza emergenta unei noi clase economice, atat in tarile dezvoltate, cat si in cele in...
A treia editie a festivalului Electric Castle s-a dorit mai Eco si a reusit. In doar 4 zile de festival, participantii...
Pepsi Romania, partener al celei de-a treia editii a festivalului Electric Castle, a oferit fanilor prezenti la eveniment o serie de...
Pepsi Romania invita romanii sa ia parte la proiectul global de scurt-metraj #PepsiChallenge, care va include imagini filmate cu sistemul Urthecast...