fbpx
Marketing Stiri

Filmare Pepsi Ultra HD din satelit

02/07/2015

Filmare Pepsi Ultra HD din satelit

Pepsi Romania, partener al celei de-a treia editii a festivalului Electric Castle, a oferit fanilor prezenti la eveniment o serie de experiente originale, concepute in cadrul campaniei globale Pepsi Challenge.

Astfel, sambata, 27 iunie, Pepsi a realizat prima filmare Ultra HD din satelit. Filmarea din spatiu a avut in prim plan doua personaje uriase, imbracate in costume traditionale romanesti si conectate prin simbolul international al pacii. Peste 200 de oameni au manevrat 4.000 de metri patrati de panze in culorile nationale si au compus mesajul tarii noastre atunci cand Urthecast – primul sistem video full-color Ultra High-Definition din lume, situat la bordul Statiei Spatiale Internationale – a trecut pe deasupra Romaniei, la ora locală 13.20.

Pentru a fi vizibila din spatiu, coregrafia care a compus cele doua personaje imbracate in ie si palarie s-a desfasurat pe o suprafata de 50×100 m, pe stadionul din zona festivalului. Cei peste 200 de participanti au avut la dispozitie mai putin de un minut pentru desfasurarea coregrafiei complete, acesta fiind timpul maxim in care pozitia satelitului permitea filmarea mesajului. Secventa va fi inclusă intr-un scurtmetraj global realizat de Pepsi, care va avea premiera internationala in aceasta toamna.

Pe parcursul celor patru zile de festival, cei care au fost surprinsi consumand un produs Pepsi au primit cadou o lanterna originala, o solutie de iluminat ingenioasa, compusa dintr-un LED integrat in design-ul sticlei de Pepsi. Lanternele au devenit un accesoriu must-have in timpul festivalului, in special pentru cei cazati in zona de camping.

De asemenea, toti cei care au vizitat punctele de activare Pepsi la eveniment au avut ocazia sa afle, cu ajutorul unui kit special de activare, care este gustul de cola pe care il prefera.

Echipele care au realizat activarile Pepsi la Electric Castle sunt formate din:

Pepsi: Calin Clej – Marketing Director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & SEE Franchise, Adriana Nestoriuc – Marketing Manager Carbonated Soft Drinks & Juices, Diana Dobre – Assistant Brand Manager Colas, Ana-Maria Nastase – PR Specialist.

Graffiti BBDO: Delia Arghir – Account Director, Andreea Baltă – Senior Account Executive, Gabriel Mihăilescu – Group Creative Director, Marian Matei  – Graphic Designer, Iulia Soare – Copywriter.

Teatrul Mignon: Florentina Ciocanea – Concept si Coordonare, Vadim Rusu – Regizor, Dan Titza – Scenograf, Petru Ciobanu – Coregraf, Adrian Petrariu – Consultant tehnic.

Men in Black: Radu Lapusan – Regional Manager Cluj, Iuliu Faraian – Account Supervisor Cluj, Mihaela Muha – Account Director.

Golin & Lowe: Irina Roncea – PR Director, Alina Stefan – PR Manager, Teodora Ieseanu – Media Associate, Oana Popescu – Events Manager, Raluca Duta – Chief of Bridge, Andra Iazageanu – Digital Specialist, Vasile Alboiu – Chief Creative Officer, Simina Zidaru – Creative Associate.

 

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE