Campanie de imagine ENGIE

Campanie de imagine ENGIE

ENGIE a lansat o campanie de imagine pentru piața românească pentru a le transmite consumatorilor atributele mărcii: umanitate, solidaritate, agilitate, adaptabilitate, inovație. Noua campanie îşi propune redefinirea percepției consumatorilor asupra brandului ENGIE și se adresează atât clienţilor business, cât și celor casnici. Marca ENGIE a fost lansată pe piața româneacă în 2015 în urma rebranding-ului GDF SUEZ. Campania de comunicare

GDF SUEZ devine ENGIE si in Romania

GDF SUEZ devine ENGIE si in Romania

GDF SUEZ Energy Romania anunta schimbarea marcii comerciale in ENGIE. Adoptarea noului brand face parte din procesului international de rebranding al marcii GDF SUEZ in ENGIE, derulat sub moto-ul «Lumea se schimba si, odata cu ea, energia noastra», anuntat de Grup in data de 24 aprilie 2015. Schimbarea de marca este realizata intr-un context in care domeniul energiei este marcat