Drumurile pasionaților de vin duc la WineWay

Drumurile pasionaților de vin duc la WineWay

Iubitorii de vinuri au la dispoziție un nou magazin din care pot achiziționa această băutură. Este vorba despre WineWay, situat în Veranda Mall, un concept de retail inedit, dezvoltat de către echipa Foodwise, pentru compania Halewood Wines&Spirits. WineWay este un spațiu cu un design primitor, în care cei interesați pot găsi o gamă variată de vinuri, pentru toate gusturile, ocaziile

Analiza Foodwise: 10 tendinte in comunicarea pentru alimente si bauturi

Analiza Foodwise: 10 tendinte in comunicarea pentru alimente si bauturi

In Romania, industria de food&bev urmeaza tendintele internationale, a caror adoptare se produce mult mai accelerat datorita dezvoltarii tehnologice, calatoriilor in straintate si aspiratiei consumatorilor pentru o viata mai sanatoasa si mai buna in general. Aceste tendinte devin ancore de branding si de comunicare pentru brandurile de alimente si bauturi. Text de Marilena Istratescu Va prezentam mai jos cele mai

Foodwise, divizia pentru food & beverages

Foodwise, divizia pentru food & beverages

Grupul de comunicare Hello lanseaza Foodwise, divizie specializata ce va comunica pentru clientii din zona de food & beverages ai grupului. Portofoliul va cuprinde companii si branduri precum Ursus Breweries (Ursus, Timisoreana, Ciucas), PPD Romania (cu marci ca J&B, Johnnie Walker, Smirnoff, TazovskyVodka, Campari, Cinzano, Aperol), Coca-Cola HBC, Friesland Campina, Lactalis, Hame etc. Hello estimeaza pentru Foodwise venituri de aproximativ