Gabriel Eremia, Arctic: Autenticitate și sustenabilitate
În ultimul an, Arctic a intrat pe o nouă direcție de comunicare, axată pe sustenabilitate. Gabriel Eremia, Marketing and Product Management...
În ultimul an, Arctic a intrat pe o nouă direcție de comunicare, axată pe sustenabilitate. Gabriel Eremia, Marketing and Product Management...
Arctic, liderul pieței de electrocasnice din România, a lansat primul proiect de digital edutainment culinar al brandului, o emisiune gastronomică online...
În ultimul an, Arctic a reușit să ducă la nivelul următor implicarea în inițiative de promovare a educației în sustenabilitate, prin...
Arctic, liderul pieței de electrocasnice din România, le-a oferit o experiență inedită celor peste 85.000 de participanți la Festivalul Nostalgia, unul...
Fundația Arctic îi provoacă pe români să redefinească mândria prin raportare la sustenabilitate, într-o campanie care aduce în focus consumul responsabil...
Oxygen asistă Arctic, liderul pieței de electrocasnice din România, în campania de responsabilitate socială (CSR) „Arctic pentru sănătate”. „Arctic pentru sănătate”...
Gabriel Eremia, profesionist cu peste 15 ani de experiență în dezvoltarea și implementarea strategiilor integrate de marketing, comunicare și management de...
TRANSAVIA, una dintre finalistele programului BVB Made in Romania din acest an, a lansat programul „Autentic Românesc”, o platformă de asociere...
Suporteri asumați ai specializărilor în industrie, cei de la Rogalski Damaschin oferă 6 burse pentru cele mai reușite portofolii, pentru cei...
Arctic, liderul pieței de electrocasnice din România, lansează campania Forgotten prin care urmărește să-i inspire pe români să adopte un stil...
Pentru că faptele bune dau aroma fiecărei farfurii de Crăciun, Arctic a făcut echipă cu agenția de comunicare integrată OXYGEN pentru...
Prezent de peste 50 de ani în casele românilor, brandul Arctic privește spre viitor alături de cei care îi folosesc produsele...
Arctic, liderul pieței de electrocasnice din România, lansează o nouă campanie de comunicare menită să aducă în prim-plan colecțiile de electrocasnice...