Interviuri MarComm

Gabriel Eremia, Beko România: Rebranding strategic

21 mai 2024 2 min

Gabriel Eremia, Beko România: Rebranding strategic

Reading Time: 2 minute

Avantajele consolidării sub un brand global sunt subiectul central al discuției cu Gabriel Eremia, Marketing and Product Management Director, Beko România. Prin investițiile continue în tehnologie, dezvoltare și sustenabilitate, compania va continua să fie un partener de încredere pentru consumatori, oferindu-le soluții eficiente și adaptate nevoilor lor sub cele trei branduri comerciale din portofoliu: Arctic, Beko și Grundig.

Ce înseamnă pentru companie trecerea sub un nou nume corporativ?

Această schimbare este un moment definitoriu în istoria companiei noastre, deschizând noi oportunități. Doi jucători majori globali ai industriei de electrocasnice, Arçelik și Whirlpool, și-au unit forțele, pentru a crea Beko Europe, companie care deține și operațiunile din România.

Această decizie înseamnă crearea unui business unitar și coerent, sub brandul corporativ umbrelă Beko. Sub acesta vor activa 16 branduri de consum din întreaga lume, inclusiv Arctic. Chiar dacă numele corporativ se schimbă, compania păstrează valorile, calitatea și tradiția asociate brandului Arctic, unul cu istorie pe piața din România. În plus, această schimbare va aduce expertiză și resurse suplimentare în inovare și dezvoltare tehnologică pentru brandul comercial Arctic.

Cum va influența această schimbare relația dintre Beko România și partenerii săi comerciali? Dar relația cu consumatorii?

Unificarea tuturor operațiunilor globale sub un singur nume de brand corporativ internațional, Beko, ne va permite să consolidăm încrederea și loialitatea de care ne bucurăm atât din partea comercianților, cât și a clienților. Totodată, vom beneficia de stabilitatea și forța unui brand global, cunoscut pentru calitate și inovație. Partenerii noștri pot avea certitudinea unui portofoliu de produse care va răspunde celor mai exigente cerințe ale consumatorilor moderni, începând, în primul rând, de la eficiență energetică și sustenabilitate. De altfel, tehnologiile inovatoare și sustenabilitatea reprezintă fundația pe care se construiește Beko Europe, România fiind la acest capitol un centru de referință în domeniul producției verzi și a tehnologiilor Industry 4.0. 

În ceea ce privește relația cu consumatorii locali, de-a lungul anilor am demonstrat că am evoluat în permanență cu românii și că ne-am adaptat nevoilor lor, fiind atenți atât la cele mai recente schimbări ale modului de viață, cât și la alinierea la cele mai noi standarde internaționale. Este un angajament pe care îl menținem și pentru viitor.

Cum vedeți evoluția brandurilor din portofoliu în contextul noilor tendințe de sustenabilitate și tehnologie?

Piața electrocasnicelor este într-o continuă evoluție, cu un accent din ce în ce mai mare pe produsele ecoeficiente și inteligente. Beko se poziționează ca lider în inovație tehnologică și sustenabilitate. Vom continua să investim în ritm accelerat în cercetare și dezvoltare, pentru a oferi soluții care îmbunătățesc calitatea vieții consumatorilor și care ajută la protejarea mediului. De asemenea, educația pentru sustenabilitate va rămâne prioritară.

Beko România își menține ambiția de a juca a un rol important în educarea consumatorilor cu privire la importanța sustenabilității, atât prin campanii de marketing, cât și prin programe de responsabilitate socială corporativă. Prin aceste eforturi integrate, Beko România urmărește să inspire și să motiveze consumatorii să adopte comportamente mai responsabile și să contribuie
la construirea unui viitor sustenabil.

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 383 (16 mai – 16 iunie 2024). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

Array

Articole pe aceeași temă: