Profit din joacă

Profit din joacă

Intrarea Bittnet în acționariatul furnizorului de programe de training Equatorial l-a determinat pe Dan Berteanu să atace și piețele internaționale cu Virtual Runners, varianta îmbunătățită a platformei de învățare prin joc Equatorial Marathon.  Atunci când o companie precum Bittnet pune un pariu, sunt șanse extrem de mari ca acesta să fie unul câștigător. Prima companie din domeniul IT&C listată la

Cum învață generația Z

Cum învață generația Z

Până acum câțiva ani aș fi ridicat o sprânceană dacă mi-ar fi povestit cineva despre tehnologie și educație. Aș fi spus: ori educație, ori divertisment. Și totuși, astăzi cred cu totul altceva. De ce? Pentru că suntem în fața unei realități pe care vrem-nu vrem trebuie să o îmbrățișăm. De Dan Berteanu Piața muncii din România este formată în proporție

Cum dezvoltăm angajații în 2018

Cum dezvoltăm angajații în 2018

M-am întrebat mereu ce anume îi poate ține pe oameni mai mult în sala mea de curs. Acesta este motivul pentru care suntem astăzi aici, eu scriind și tu citind despre metodele de învățare pe care le folosesc companiile din România, în 2018. De Dan Berteanu Probabil că știi deja că la nivelul Uniunii Europene (UE), există încă din 2009,

Inovaţia în era digitală – 5 lucruri pe care le fac cele mai bune companii în domeniu 

Inovaţia în era digitală – 5 lucruri pe care le fac cele mai bune companii în domeniu 

Într-un studiu realizat recent, The Most Innovative Companies 2018: Innovators Go All In On Digital, Boston Consulting Group (BCG) aduce în discuţie subiectul transformării organizaţiilor în era digitală şi provocările cu care acestea se confruntă. Întrebarea la care încercăm să răspundem  în acest articol este: cum vor reuşi organizaţiile tradiţionale să se transforme în aşa fel încât să ajungă din

Gamification, la raport

Gamification, la raport

Jacobs 3in1 si CohnandJansen JWT au lansat o noua campanie, ce are drept concept central relaxarea prin gamification, o premiera in istoria brandului de cafea. Am discutat cu actorii principali implicati in dezvoltarea acestei campanii despre mecanismele proiectului si strategia adaptata acestui tip de comunicare de brand. Piesa centrala a noii campanii Jacobs 3in1 este un joc online – “Angajam

Gamification in strategia Jacobs 3in1

Gamification in strategia Jacobs 3in1

Jacobs 3in1 a lansat campania integrata “Angajam pasionati de relaxare”, semnata de CohnandJansen JWT, ce introduce pentru prima data in istoria brandului conceptul de gamification. Campania cuprinde doua spoturi TV, print, activari in campusuri universitare si la mare, activari in store, I-media (bannere) si destinatia campaniei: jocul este online de la 1 iunie pana la finalul lui decembrie.  Dupa repozitionarea

Gamification Summit 2013 – ultima zi

Gamification Summit 2013 – ultima zi

<p>  </p> <p class=”Body”> Gamification Summit, ultima zi a evenimentului ce a avut loc in cursul saptamanii trecute la San Francisco a fost si cea mai incarcata de simtul responsabilitatii.</p> <p class=”Body”> <o:p> </o:p></p> <p class=”Body”> Oarecum anticipata aceasta latura si de cei ce au citit corespondentele primelor zile, asa cum am primit un comentariu pe revistabiz.ro: “Pe mine personal, ma

Gamification Summit – a doua zi

Gamification Summit – a doua zi

<p> A doua zi de Summit a fost prima zi de studii de caz si a aratat mai degraba ca un melanj de stiinte, cunostinte si cazuistica.</p> <p>  </p> <p> Neurologie. Psihologie. Robo-psihologie (da, exista). Economie. Macroeconomie. Antreprenoriat. Consultanti. HR. Creatori de jocuri. Educatie. Guvern (american). Sanatate. Autism. Homosexualitate (doar suntem in San Francisco). Mixologie (nu mai suntem barmani, suntem

Impresii dupa prima zi de Gamification Summit de la San Francisco

Impresii dupa prima zi de Gamification Summit de la San Francisco

<p> 16 aprilie a fost de fapt o zi speciala a Summit-ului, in care s-au derulat doua mari workshop-uri: cel la care am participat, tinut de unul dintre pionierii domeniului, Gabe Zichermann (autor Game-based Marketing si Gamification by Design), iar al doilea, cu o concentrare mai mare pe implementarea procesului la nivel “enterprise”, tinut de Mario Herger Senior Innovation Strategist