Marketing

Gamification in strategia Jacobs 3in1

6 iun. 2014 2 min

Gamification in strategia Jacobs 3in1

Reading Time: 2 minute

Jacobs 3in1 a lansat campania integrata “Angajam pasionati de relaxare”, semnata de CohnandJansen JWT, ce introduce pentru prima data in istoria brandului conceptul de gamification.

Campania cuprinde doua spoturi TV, print, activari in campusuri universitare si la mare, activari in store, I-media (bannere) si destinatia campaniei: jocul este online de la 1 iunie pana la finalul lui decembrie. 

Dupa repozitionarea de anul trecut cand Jacobs 3in1 a trecut pe teritoriul de relaxare activa cu campania “Efort pe bune. Relaxare pe bune”, anul acesta a lansat o initiativa unica pe piata de mixuri: primul program de loialitate pe termen lung. Dupa ce timp de mai bine de un an de zile Jacobs 3in1 a sustinut prin Academia de Relaxare cursuri si teme despre cum sa profiti de orice oportunitate de relaxare, acum brandul le ofera consumatorilor sansa sa puna in practica ceea ce au invatat si sa castige Salarii de Relaxare.

Ideea de la care s-a pornit in campanie este acela ca tinerii din ziua de azi sunt mult mai pragmatici. Atunci cand depun un efort, chiar daca este unul in sprijinul unei pasiuni, asteapta sa primeasca ceva in schimb. De aici a aparut ideea de a “angaja” tinerii si de a le sustine pasiunile prin intermediul programului de loialitate.

Pentru a incuraja tinerii sa-si urmeze pasiunea, Jacobs 3in1 va “angaja” timp de 7 luni pasionati de muzica, fotografie, fashion si sporturi extreme in cel mai cool joc de relaxare, gandit astfel incat tinerii sa depuna constant efort pentru pasiunea lor, sa rezolve task-uri zilnice sau saptamanale, asa cum face orice om care poarta titulatura de “angajat” sau “freelancer”. Jacobs 3in1 ii va recompensa pe cei mai buni jucatori cu patru salarii in valoare de 1.000 Euro pe luna, timp de un an si si sute de premii de relaxare.

Jocul este impartit in patru mari categorii: muzica, fotografie, fashion si sporturi extreme. Regulile sunt simple: indiferent de pasiunea pe care o alegi, trebuie sa-ti creezi un personaj si sa-ti rezolvi task-urile saptamanale si misiunile speciale. Orice task rezolvat aduce bani si puncte. Banii iti dau posibilitatea sa avansezi in joc, pentru ca doar cu ajutorul lor iti poti cumpara toate cele necesare pentru rezolvarea misiunilor viitoare. Punctele cumulate duc la desemnarea castigatorilor premiilor lunare si a premiului cel mare.

Un element cheie care a stat la baza proiectului a fost folosirea tehnologiilor UX. Trebuia gasita o modalitate de a traduce toate sarcinile pe care un utilizator le poate indeplini in joc, intr-un limbaj vizual pe intelesul tuturor. Prin urmare, s-au folosit elemente clasice din gaming: status bars, level and energy progress bars, inventar etc.

Echipa CohnandJansen JWT care a realizat proiectul a fost formata din: Andrei Cohn (Creative Director), Adina Stanescu (Copywriter), Octavian Budai (Art Director), Ana Maria Olaru (Strategic Planner), Ruxandra Savulescu (Group Account Director), Cristina Bedreaga (Account Manager), Monica Radulescu (Head of Digital Strategy), Raluca Diaconu (Project Manager).

 Din partea Mondelez: Raluca Velcu (Brand Manager Coffee) si Anca Mitoseru (Assistant Brand Manager).

 

 

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: