Howard Smiedt: Cannes Lions a revenit la rațiunea originală a existenței sale

Howard Smiedt: Cannes Lions a revenit la rațiunea originală a existenței sale

Ediția de anul acesta a festivalului Cannes Lions s-a încheiat de aproape o lună, suficient timp pentru primele bilanțuri. L-am invitat pe Howard Smiedt, Chief Creative Officer EMEA la Geometry Global, să ne împărtășească câteva din primele lui impresii de pe urma participării sale la acest eveniment. Esența Cannes Lions 2018 Cannes Lions 2018 a fost un festival mai ”svelt”,

Geometry Global are un nou Client Service Director

Geometry Global are un nou Client Service Director

Incepand cu luna februarie a acestui an, Simona Costea este noul Client Service Director al Geometry Global Bucharest. Simona Costea are o experienta de cinsprezece ani in advertising si marketing, din 2008 preluand functia de Client Service Director al Grafitti BBDO. Incepand cu 2012, a adaugat in portofoliu expertiza de digital (cu un background extins pe zona e-commerce si expunere

Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl a reunit 300 de romani creativi

Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl a reunit 300 de romani creativi

Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl, organizata de IQads, si-a desemnat castigatorii, dupa 3 zile de competitie, cu 28 de agentii venite sa faca spectacol si 300 de participanti in bucatarie si in galerie. Au fost acordate 90 de premii in total, atat la proba principala, cat si la probele speciale, atat pentru priceperea din bucatarie, cat si pentru creativitate.

Premii romanesti pe scena Cannes Lions

Premii romanesti pe scena Cannes Lions

McCann Erickson Romania, Geometry Global Bucharest si Publicis Bucuresti sunt agentiile din Romania care au urcat pana acum pe scena editiei din 2015 a festivalului Cannes Lions. McCann Erickson Romania a castigat pentru al cincilea an consecutiv premii la Cannes Lions. Astfel, la editia de anul acesta, McCann a castigat cu campaniile “Bunici de Duminica” si “Ghita Ciobanul”. Campania “Ghita

Citeste un pom. Salveaza o carte

Citeste un pom. Salveaza o carte

Geometry Global a lansat pentru elefant.ro campania “Read a Tree. Save a Book.” Aplicatia de mobil ce sta in spatele campaniei poate fi descarcata gratuit din Google Play sau App Store. Odata instalata, utilizatorul poate scana orice copac si primeste gratuit carti digitale de la elefant.ro si edituri din Romania. Apoi, isi poate invita prietenii sa sustina aceasta initiativa. Aplicatia

Castigatorii ADC*RO Awards 2013

Castigatorii ADC*RO Awards 2013

<p> In cadrul galei <a href=”http://www.adcromania.ro”>ADC*RO Awards 2013</a>, care a avut loc pe 2 decembrie, la ArCuB, au fost premiate cele mai creative campanii din Romania din ultimul an.</p> <p>  </p> <p> Cele mai premiate campanii ale serii au fost: “Why Don't You Come Over?”, GMP Advertising pentru Gandul.info, care a castigat 6 premii, printre care trofeul de argint la

G2 Romania si Ogilvy Action devin Geometry Global

G2 Romania si Ogilvy Action devin Geometry Global

<p> Dupa anuntul legat de formarea celei mai mari agentii de activare de brand din lume in iunie 2012, Geometry Global a prezentat recent noua identitate unitara a birourilor din tarile in care activeaza. In Romania, noul grup reprezinta un rebranding al agentiilor G2 Romania si Ogilvy Action.</p> <p>  </p> <p> Biroul Geometry Global din Bucuresti pastreaza sediul de pana